Nowe informacje o GTA IV

Renor Mirshann
2007/04/24 15:51

Wysłannik magazynu Game informer miał szansę zobaczyć na własne oczy niewielki fragment GTA IV, zadać ekipie Rockstar Games sporo pytań i co równie ważne, uzyskał na nie odpowiedzi.

Andrew Reiner, dziennikarz amerykańskiego magazynu Game Informer, udał się do nowojorskiej siedziby Rockstar Games, gdzie wysłano go w celu zdobycia nowych informacji na temat Grand Theft Auto IV, czyli jednej z najbardziej oczekiwanych gier które mają się ukazać w tym roku. Miał on również okazję zobaczyć niewielki fragment gry. Część z tego, co się dowiedział, znalazła się już w Internecie – te informacje prezentujemy poniżej.

„W kwestii skali zdecydowanie widać dużą poprawę w stosunku do poprzednich części. Teraz w końcu będzie się czuło, że jest się w wielkim mieście. (...) Będzie to jedna z najładniej wyglądających gier, które ukażą się przed tegorocznymi świętami. Jeśli chodzi o obszar widoczności, w ogóle nie zauważyłem pojawiających się nagle budynków, samochodów czy ludzi. Rozgrywka była bardzo płynna, a oświetlenia po prostu nie da się zrobić lepiej. (...) Najstraszniejsze w tym wszystkim jest to, że Rockstar ciągle ulepsza grafikę" - tak Andrew opisuje swoje wrażenia z krótkiego dema, które zostało mu przedstawione. Nowe informacje o GTA IV

Jeśli chodzi o zmiany w trybie prowadzenia pojazdów, to kamera została trochę przybliżona. Ten element przypomina teraz inną grę studia – konsolowe wyścigi Midnight Club. Poza tym samolotów nie będzie, ale helikoptery – tak. W grze będzie również znana z San Andreas możliwość znalezienia sobie dziewczyny. Reiner – przez ten czas, kiedy widział ten tytuł w akcji – nie zauważył również żadnych przerw w rozgrywce na wczytywanie lokacji.

GramTV przedstawia:

Z tego wynikałoby, że prace postępują zgodnie z planem i nie trzeba się martwić o przesunięcie daty premiery – GTA IV ukaże się w październiku w wersjach na Xboksa 360 i PlayStation 3. Edycja PeCetowa pozostaje na razie wielką niewiadomą, chociaż powszechnie uważa się, że Rockstar przygotuje ją najdalej rok po debiucie wersji konsolowych.

Komentarze
53
Usunięty
Usunięty
20/06/2007 13:10

i jest nowe info:Za każdym razem, gdy postawimy stopę na ziemi, pad wibruje (czyżby dlatego Microsoftowi nie podoba się umowa Immersion z Sony?).Koniec z HUD i interfejsem użytkownika.Wyrzutnia rakiet oraz miotacz płomieni pojawią się po raz kolejny.Eksplozje są większe niż kiedykolwiek - jest misja, w której trzeba wykonać reakcję łańcuchową wybuchających samochodów.Samochody eksplodują tylko jeśli je wysadzisz - koniec z zapaleniem się auta po kraksie czy ostrzale.Niko może biegać wiecznie (to się nazywają żelazne płuca), ale z czasem robi to wolniej niż na początku.Więcej elementów RPG.Rany od postrzałów są widoczne, a krew pojawia się w miejscu, w którym postrzelimy ludzi.Koniec z jedzeniem, dziewczynami, siłownią, choć poprawianie umiejętności wciąż pozostaje.Pojazdy oraz masa innych rzeczy będzie do odblokowania wraz z ukończeniem gry na 100%.Obszar w GTAIV jest większy niż trzy miasta z GTA: San Andreas razem wzięte.Lepsza grafika niż w Saints Row z porażającą widocznością - można patrzeć tak daleko jak sięga nasz wzrok.

Usunięty
Usunięty
26/04/2007 15:59
Dnia 26.04.2007 o 15:11, Full Wypas napisał:

A ja mówiłem o wersji PC. Tak więc się nie zrozumieliśmy.

Wydawało mi się logiczne, że mówię o premierze gry w kontekście premiery innej gry. Kiedy, i czy w ogóle, wyjdzie konwersja na PC, nie ma najmniejszego znaczenia.

Usunięty
Usunięty
26/04/2007 15:11
Dnia 25.04.2007 o 12:36, Blizzard Beast napisał:

> > No no no. Jeszcze niecałe pięć miesięcy i sobie pogram :) Nie spodziewam się obsuwy - > w przypadku > > San Andreas nie było żadnej, choć datę premiery także podano z półtorarocznym wyprzedzeniem. > > > I tu się w pewnym sensie mylisz. W pewnym sensie, bo GTA San Andreas rzeczywiście trafiło na > półki sklepowe, ale tylko na parę dni. Potem wybuchła afera o Hot Caffe i programiści musieli > zmieniać kod gry, więc ja na półkach sklepowych ujżałem grę chyba ok. października 2005, a > premera była zaplanowana na początek wakacji, więc otrzymali ją nieliczni. Nie mam zielonego pojęcia o czym piszesz. Ja tam grę kupiłem na premierze, czyli 29 października 2004 roku. Jeśli chodzi ci o konwersje na PC, to mnie nie interesują - premiera tej gry miała miejsce na PS2, a nie na jakiejś innej platformie. Żadna afera z Hot Coffee nie dotknęła wersji PS2. To brednie.

A ja mówiłem o wersji PC. Tak więc się nie zrozumieliśmy.




Trwa Wczytywanie