Co jest niemałym osiągnięciem, bo o takim wyniku często może pomarzyć sporo większych tytułów, nawet gdy ich sprzedaż zlicza się nie z jednej, a z kilku platform.
Co jest niemałym osiągnięciem, bo o takim wyniku często może pomarzyć sporo większych tytułów, nawet gdy ich sprzedaż zlicza się nie z jednej, a z kilku platform.
O wyniku Minecrafta w wersji na Xbox 360 mogliśmy dziś przeczytać na Xbox Wire. Gra stała się tym samym jedną z najlepiej sprzedających się gier na konsoli Microsoftu. Z tej okazji redakcja Xbox Wire przeprowadziła krótki wywiad z Danielem Kaplanem ze studia Mojang.
Jak twierdzi Kaplan, ekipa nigdy nie spodziewała się podobnego wyniku, ale nikt z zespołu nie zamierza spoczywać na laurach. Mojang będzie wciąż starał się dopracowywać grę, by wykorzystywała całą moc ukrytą w Xbox 360. Niestety, większy rozmiar światów, o które najczęściej prosi społeczność, wymaga obecności dysku twardego w każdej konsoli Xbox 360, stąd ten element gry nie ulegnie już zmianie.
Gra zadebiutowała w maju 2012 roku, stąd imponujący wynik 12 milionów sprzedanych kopii gra osiągnęła w niecałe dwa lata.