GC 08: Wrath of the Lich King jednak nie w tym roku?

pepsi
2008/08/22 11:00

Jay Allen Brack nie potwierdził, że drugi dodatek do MMO World of Warcraft, Wrath of the Lich King, pojawi się w tym roku. Wcześniej Blizzard ustalił termin wydania gry na ostatni kwartał 2008. Może się jednak okazać, że plany te ulegną zmianie.

Firma Blizzard znana jest z tego, że długo nie ustala terminów wydania swoich gier. "Będzie, kiedy skończymy" - to najczęstsze odpowiedzi, jakie dziennikarze słyszą pytając o daty premier dzieł Zamieci. Niejako w ramach odstępstwa od tej reguły już od maja wiadomym było, że Wrath of the Lich King zadebiutuje w drugiej połowie bieżącego roku, później doprecyzowano, że moment wydania nastąpi między październikiem a grudniem. Czy na pewno? GC 08: Wrath of the Lich King jednak nie w tym roku?

Pod wątpliwość tę sprawę poddał Jay Allen Brack na tegorocznych targach Games Convention. "Jeśli zdołamy doprowadzić grę do stanu, dzięki któremu gracze otrzymają niezapomniane doświadczenia, to wydamy ją w tym roku. Jeśli nie, tak się nie stanie" - powiedział przedstawiciel Blizzarda o dacie premiery WotLK.

Brack zgodził się, że taki obrót sprawy to spore rozczarowanie dla fanów, których przecież wokół uniwersum World of Warcraft nie brakuje. "Wiem, że wielu ludzi było zawiedzionych faktem nieukazania się The Burning Crusade przed świętami, jednak według mnie taka decyzja wyszła na dobre temu rozszerzeniu" - wypunktował Brack. Pozostaje mieć nadzieję, że w przypadku drugiego dodatku zabiegi Blizzarda, jakiekolwiek by one nie były, również "wyjdą na dobre".

GramTV przedstawia:

Komentarze
37
Usunięty
Usunięty
25/08/2008 11:53
Dnia 25.08.2008 o 11:21, Sth`Devilish napisał:

Nad WotLK, StarCraft II i Diablo III pracują zupełnie inne zespoły ludzi. Owszem, jakiś tam minimalny wpływ na opóźnienia w premierach WotLK może mieć, ale nie aż taki. Po za tym WotLK to już prawie gotowy dodatek - do dodania zostało już niewiele rzeczy, teraz jedynie pozostaje kwestia testowania (przez graczy i przez developerów), balansowania i usuwania bugów.

Tylko że jak wiadomo Blizzard zupełnie inaczej niż my gracze oraz inni producenci , rozumie podstawowe pojęcia. Chociażby ''''kwestia testowania'''' , dla jakiegoś innego producenta testowanie może trwać dwa miesiące i może wydać bardzo dopracowany tytuł , a dla takiego Blizzarda testowanie może trwać dwa-trzy razy dłużej. Ja rozumiem że zawsze lepiej dostać bardziej dopracowany tytuł , ale jak Blizzard mówi ''''nie długo'''' to ma na myśli co najmniej pół roku itp. Stwierdzenie ''''prawie gotowy dodatek'''' na pewno nie oznacza dla Blizzard tego do czego przyzwyczaili już inni producenci graczy - przynajmniej tak mi się wydaje i takie jest moje zdanie.PS. Sory że tak ogólnie , ale na WoW-ie to ja się w ogóle nie znam. :)

Usunięty
Usunięty
25/08/2008 11:53
Dnia 25.08.2008 o 11:21, Sth`Devilish napisał:

Nad WotLK, StarCraft II i Diablo III pracują zupełnie inne zespoły ludzi. Owszem, jakiś tam minimalny wpływ na opóźnienia w premierach WotLK może mieć, ale nie aż taki. Po za tym WotLK to już prawie gotowy dodatek - do dodania zostało już niewiele rzeczy, teraz jedynie pozostaje kwestia testowania (przez graczy i przez developerów), balansowania i usuwania bugów.

Tylko że jak wiadomo Blizzard zupełnie inaczej niż my gracze oraz inni producenci , rozumie podstawowe pojęcia. Chociażby ''''kwestia testowania'''' , dla jakiegoś innego producenta testowanie może trwać dwa miesiące i może wydać bardzo dopracowany tytuł , a dla takiego Blizzarda testowanie może trwać dwa-trzy razy dłużej. Ja rozumiem że zawsze lepiej dostać bardziej dopracowany tytuł , ale jak Blizzard mówi ''''nie długo'''' to ma na myśli co najmniej pół roku itp. Stwierdzenie ''''prawie gotowy dodatek'''' na pewno nie oznacza dla Blizzard tego do czego przyzwyczaili już inni producenci graczy - przynajmniej tak mi się wydaje i takie jest moje zdanie.PS. Sory że tak ogólnie , ale na WoW-ie to ja się w ogóle nie znam. :)

Usunięty
Usunięty
25/08/2008 11:21
Dnia 25.08.2008 o 11:12, Sebat1 napisał:

Mam nadzieję że to jednak nie okaże się prawdą i nie trzeba będzie czekać na najlepiej zapowiadającego się RTS-a - StarCraft-a II - aż tak długo.

Nad WotLK, StarCraft II i Diablo III pracują zupełnie inne zespoły ludzi. Owszem, jakiś tam minimalny wpływ na opóźnienia w premierach WotLK może mieć, ale nie aż taki. Po za tym WotLK to już prawie gotowy dodatek - do dodania zostało już niewiele rzeczy, teraz jedynie pozostaje kwestia testowania (przez graczy i przez developerów), balansowania i usuwania bugów.




Trwa Wczytywanie