Obejrzyj reklamę telewizyjną gry Code of Honor 2: Łańcuch Krytyczny

City Interactive
2008/08/19 08:59
7
0

City Interactive S.A. poinformowało, że na stronie internetowej www.codeofhonor2game.com pojawiła się reklama telewizyjna gry.

Reklama została zmontowana w całości z ujęć z gry i doskonale wprowadza w klimat oraz ukazuje wspaniałe efekty specjalne, jakimi charakteryzuje się Code of Honor 2: Łańcuch Krytyczny. Plik, ważący nieco ponad 7 MB, znajduje się w sekcji download. W telewizji spot będzie emitowany w TVN-ie, m. in. przy takich programach jak W-11 Wydział Śledczy czy Detektywi, oraz w Polsacie, przy Skazanym na śmierć i CSI: Kryminalne zagadki Nowego Jorku.

Code of Honor 2: Łańcuch krytyczny to kontynuacja ciepło przyjętej pierwszej części cyklu. Dzięki wykorzystaniu silnika graficznego Jupiter EX, zastosowano m. in. dynamiczne oświetlenie czy oszałamiające efekty specjalne. Gracz przenosi się do Gujany Francuskiej, gdzie bojownicy z Globalnego Frontu Rewolucyjnego przejęli kontrolę nad eksperymentalnym reaktorem jądrowym na wyspie Île Royale. Na miejsce zostaje wysłana Legia Cudzoziemska z zadaniem powstrzymania terrorystów i zaprowadzenia porządku w rejonie.

GramTV przedstawia:

Gra Code of Honor 2: Łańcuch krytyczny dostępna już od 19 sierpnia w sklepach w cenie 19,99 zł.

Komentarze
7
Usunięty
Usunięty
20/08/2008 14:33

Ja na reklamę w telewizji nie natrafiłam, dopiero z tej strony pobrałam i obejrzałam. Muszę powiedzieć, że na początku prezentuje się naprawdę dobrze, ale dopiero jak zobaczyłam logo City Interactive, to na mojej twarzy pojawił się uśmieszek ;) Nie dlatego, że reklama zła, bo nawet całkiem przyzwoita, ale tak zachwalają coś, co skazane jest z góry na niepowodzenie i pewnie sami o tym dobrze wiedzą.

Usunięty
Usunięty
20/08/2008 14:08

Kiedy pierwszy raz w telewizji zobaczyłem tą reklamę w pierwszych sekundach myślałem że to reklama Crysisa , albo jakiegoś innego fajnego FPS-a , ale kilka sekund później już wiedziałem że to chodzi o kolejne działo City Interactive. Widocznie gry City Interactive sprzedają się już na tyle dobrze że teraz każda kolejna ich gra będzie reklamowana w TV...

Usunięty
Usunięty
19/08/2008 21:06
Dnia 19.08.2008 o 21:03, Ambr0ktn napisał:

Raczej nie stać zbyt niski budżet. Chociaż w sumie jedno nie powinno wykluczać całkowicie drugiego. Skoro posiadają prawa do silnika na którym powstał F.E.A.R to mogliby chociaż nauczyć się korzystać z jego wszystkich dobrodziejstw. F.E.A.R przecież nadal posiada niezłą grafike, a to że lokacje byly tam sterylne to już inna sprawa.

Nie chodzi mi o sprawy finansowe, a o zdolności graficzne/programistyczne :P




Trwa Wczytywanie