God of War III - szczegóły

Patryk Purczyński
2009/02/11 11:01

Do sieci wyciekła lista szczegółów dotyczących trzeciej części gry God of War. Dopiero w piątek uzyskamy jednak oficjalne informacje na temat tej produkcji.

Na najbliższy piątek zaplanowano konferencję prasową, na której światu zostanie przedstawiona gra God of War III z perspektywy bliższej, niż dotychczas. Szczegóły dotyczące produkcji Sony Computer Entertainment miały być trzymane w tajemnicy właśnie do piątku, jednak już teraz do sieci dostały się pierwsze przecieki.

Według podanych informacji, w trzecim GoW-ie na ekranie pojawi się nawet do 50 przeciwników równocześnie (w poprzednich odsłonach maksymalna ich liczba wynosiła 15). Mocno zróżnicowano rozgrywkę z użyciem poszczególnych broni. Pojawi się opcja ujeżdżania potworów i kierowania nimi. Nie przewidziano za to trybu multiplayer. God of War III - szczegóły

Elementem, który ma ulec znacznej poprawie jest sztuczna inteligencja wrogów. W ich szeregach znajdą się teraz dowódcy, którzy będą organizować strategię walki. Na graczy czeka też więcej walk z bossami, niż w części pierwszej, ale mniej, niż w "dwójce".

GramTV przedstawia:

Twórcy zadbali również o fajerwerki graficzne. Kratos, złożony dotychczas z 5 tysięcy polygonów, będzie teraz używał czterokrotnie większej liczby wielokątów. Wygląd wrogów - nawet z tej samej klasy - zostanie zróżnicowany. Nie powinniśmy więc walczyć z dwoma identycznymi przeciwnikami.

Czekamy na oficjalne potwierdzenie tych informacji. Ma do tego dojść w piątek.

Komentarze
28
Usunięty
Usunięty
13/02/2009 00:10
Dnia 11.02.2009 o 18:29, marius1g napisał:

Szkoda, że nie będzie coopa. Jeden gracz Kratosem, a drugi Leonidasem. To by była sieczka.

Punisherem

Usunięty
Usunięty
12/02/2009 12:26
Dnia 11.02.2009 o 18:48, Metalhead86 napisał:

Dowódcy organizujący strategie walki? Pierwsze co mi do głowy przychodzi to Diablo II, choć i w Beowulfie takowi istnieli. Ujeżdżanie potworów? "Lekki" kicz IMO.

Patent z dowódcami był w Zone of Enders 2. Pamiętam, że tam w momencie gdy pojawiał się dowódca to można było zapomnieć o ataku na grupę przeciwników, trzeba było najpierw "kilnąć" dowódcę (bo ataki przeciwników były zbyt dobrze zgrane).Ale w Diablo II byli dowódcy którzy zmieniali strategię walki swoich podwładnych?Btw. nie wiem jaka będzie fabuła trzeciej części, ale czwarta będzie prequelem ;)

Usunięty
Usunięty
11/02/2009 21:43

Ale lipa.Myślałem, że w III części będzie multiplayer, a tu kiszka ;/Faktycznie dowódca potworów i polowanie na niego na pewno będzie bardzo ciekawe.Najważniejsze, żeby najpierw zabić mózg ;-)




Trwa Wczytywanie