Warszawa na silniku Unreal Engine 3

Adam "Harpen" Berlik
2010/03/02 13:15

Gra Slincer: Preludium, której akcja toczy się w zrujnowanej Warszawie, zapowiada się nad wyraz klimatycznie. Tworzą ją Polacy – amatorzy, korzystając z Unreal Engine 3.

Nie da się ukryć, że udostępnienie darmowej wersji technologii Unreal Engine 3 otworzyło przed niezależnymi twórcami możliwość zaprezentowania swoich umiejętności. Postanowili ją wykorzystać Polacy, którzy zajmują się produkcją gry Slincer: Preludium (tytuł roboczy). Będzie to połączenie trzecioosobowej gry akcji i cRPG. Warszawa na silniku Unreal Engine 3

Autorzy na swoim blogu zapowiadają, że podczas rozgrywki przede wszystkim zajmiemy się likwidowaniem napotkanych przeciwników za pomocą siekiery, pałki metalowej, młota czy innych podobnych narzędzi. Obecnie gra znajduje się we wczesnym stadium produkcji – na wspomnianej stronie można przeczytać, że autorzy mają już przygotowany prototyp, zatrudnili nowych członków zespołu i obecnie zajmują się pracą nad grafiką 3D.

Warto także zajrzeć do serwisu YouTube, gdzie dostępny jest materiał, prezentujący concept-arty z Slincer: Preludium. Podczas ich wyświetlania możemy posłuchać bardzo klimatycznej muzyki.

GramTV przedstawia:

Komentarze
53
tykus
Gramowicz
03/03/2010 22:43

Afterfall już jest rozmieniony na drobne, robią też jakiś survival horror w tym uniwersum. Podobnie ma się też sprawa ze Slicerem - twórcy robili cRPG, uznali, że to zbyt ambitne i teraz robią opisywaną w newsie produkcję by mieć jakiś kapitał ;)

HiddenNick
Gramowicz
03/03/2010 22:05
Dnia 03.03.2010 o 17:04, Growin napisał:

> Jaki sklep? Gościu, chyba mnie z kimś mylisz. Nie mogłem stwierdzić, że mam sklep, bo > go nie mam! Proszę spójrz do kogo napisałem. - To Tobiego. Z gościem nie ma co dyskutować. Masz inne zdanie na temat cen (marż, zniżki itd) gier w sklepach niż on, to on walnie argumentem "Zamknij się. Ja mam sklep i wiem jak to jest". Teraz dyskusja jest o programowaniu i jest on programistą. Mówię Ci daj sobie spokój. Nie masz co z nim gadać. > Jak zaczynałem? Poszedłem na studia, a potem na rozmowę kwalifikacyjną - to tak w skrócie. A mnie to naprawdę nie interesuje.

Sorki, tak naprawdę to odpowiedź do niego... Jakoś tak to dziwnie wyszło.

Usunięty
Usunięty
03/03/2010 21:10
Dnia 03.03.2010 o 13:25, Laid_back napisał:

> O Afterlife nic nie słychać (projekt zapadł się pod ziemię?), nie masz na myśli Afterfall? ten jest cały czas w produkcji

Racja, racja. Mój błąd. Chodzi mi raczej o to, że o samym cRPGu (o postępach prac nad nim) nie słyszałem nic od naprawdę długiego czasu, a szkoda, bo gra zapowiadała się świetnie, a jej powstawanie śledziłem od czasów kiedy była fanowskim projektem o wdzięcznej nazwie: "Burżuazja: Perła Pustkowi" (o ile dobrze pamiętam tytuł, a nie chcę nic przekręcić przez przypadek).




Trwa Wczytywanie