X10: Czy Molyneux Was wkurzył?

Patryk Purczyński
2010/02/12 11:05

Na X10 trwa prezentacja Fable III. Ktoś z sali rzuca pytanie o element, mający wkurzyć wiele osób. Co odpowiada Peter Molyneux?

"Spójrzcie na ekran – jest kompletnie czysty!" – mówił podczas przedstawiania publiczności założeń Fable III ojciec projektu, Peter Molyneux. "Po co nam p******ony wskaźnik życia?" – pytał retorycznie. W istocie, najnowsze dzieło Lionheadu nie będzie pokazywało w tradycyjnej formie poziomu zdrowia głównego bohatera. X10: Czy Molyneux Was wkurzył?

Gracz mimo to będzie informowany, w jakim stanie jest jego postać. Tyle, że w bardziej realistyczny sposób. Na ekranie pojawi się krew, obraz będzie się stopniowo zaciemniał. "Elementy 2D w dwóch pierwszych częściach Fable były tandetne" – powiedział Molyneux. "Dlatego ludzie nie zmieniali strojów, ani broni". W "trójce" modyfikowanie wyglądu bohatera ma stać się ważną częścią rozgrywki.

Cała sprawa ma swój początek nieco wcześniej. W jednym z wywiadów poprzedzających imprezę X10 szef studia Lionhead stwierdził, że zapowie coś, co "wkurzy" wiele osób. Jesteście wśród tych podminowanych?

GramTV przedstawia:

Przy okazji prezentacji potwierdzono termin wydania Fable III na tegoroczny okres przedświąteczny. Pokazano też pierwsze obrazki z gry.

Komentarze
23
Usunięty
Usunięty
13/02/2010 14:25
Dnia 13.02.2010 o 11:19, hallas napisał:

> która aspiruje do miana gry crpg? GDZIE? Toż to zwykła prostacka siepianinka i sim.

Piotr - "Nie jestem pewien, czy Fable można jeszcze nazwać RPG." http://forum.gram.pl/forum_post.asp?tid=55604&u=10News z dzisiaj. W każdym razie dwie pierwsze odsłony Fable aspirowały do miana crpg.

Dnia 13.02.2010 o 11:19, hallas napisał:

A inna sprawa - pasek życia jest nieerpegowy.

Ale jest CeeRPeGowy.

Vojtas
Gramowicz
13/02/2010 13:57

Ci wkurzeni chyba powinni nieco wrzucić na luz. Jest tyle problemów w naszej codzienności, a tu jeszcze miałbym się przejmować nawijką deweloperów? Mnie raczej irytuje robienie newsa z niczego i szukanie sensacji tam, gdzie jej nie ma. Jest to bardzo charakterystyczne dla tabloidów. Ja wiem, że oglądalność Gram.pl ma zasadnicze znaczenie dla reklamodawców, ale wydaje mi się, że jakiś poziom tekstów należy trzymać. Bo w tej chwili ten samolot pikuje w kierunku Onetu.

Choinix
Gramowicz
13/02/2010 12:53
Dnia 12.02.2010 o 20:51, RamiroPL napisał:

RPG bez wskaźnika zdrowia? Beznadziejna fpsowa samo-regeneracja to najbardziej [m] element w grach innych niż fps.

Z założenia RPG [Role Playing Game] nie powinno mieć nigdy czegoś takiego jak punktowa ilość życia, a że się tak przyjęło - to i może lepiej. Nikt nie mówił o żadnej samo-regeneracji. Po prostu nie będzie paska z ilością życia i tyle.




Trwa Wczytywanie