Treyarch: Call of Duty: Black Ops prawdziwie pecetowym tytułem

Adam Bednarek
2010/10/12 22:19

Wielu graczy martwiło się, że w Call of Duty: Black Ops, podobnie jak w Modern Warfare 2, zabraknie dedykowanych serwerów. Treyarch przekonuje, że obawy były nieuzasadnione, bowiem Black Ops jest prawdziwie pecetowym tytułem, a samo studio nigdy nie chciało odejść od dedykowanych serwerów.

Treyarch: Call of Duty: Black Ops prawdziwie pecetowym tytułem

Nigdy nie chcieliśmy odejść od dedykowanych serwerów. Mieliśmy je w swoim ostatnim tytule, w kolejnych produkcjach też ich nie zabraknie. Nawet przez chwilę nie myśleliśmy nad tym, by mogło być inaczej.

Jesteśmy pecetowym deweloperem. Od początku prac, grą zajmuje się specjalny pecetowy zespół. Tworzymy tytuł prawdziwie pecetowy i uważam, że to bardzo ważna platforma dla naszego studia. Jesteśmy zadowoleni, że możemy wspierać pecetową społeczność tak bardzo, jak to tylko możliwe - twierdzi Cesar Stastny, jeden z pracowników Treyarch.

GramTV przedstawia:

Stastny zdradził także, że w planach jest wydanie specjalnych narzędzi dla modderów, aczkolwiek ich konkretna data premiery jest jeszcze nieznana.

Dzisiaj pojawił się zwiastun trybu dla pojedynczego gracza. Call of Duty: Black Ops ukaże się 9 listopada na PC, Xboksie 360 oraz PlayStation 3. Ostatnio dowiedzieliśmy się, że w gra będzie obsługiwała 3D i pojawi się w niej tryb Nazi Zombie. Call of Duty: Black Ops jest dostępne w przedsprzedaży w sklepie gram.pl z unikatowym awatarem pilota samolotu U-2 (dotyczy wersji na konsole Xbox 360 i PlayStation 3). Zachęcamy do składania zamówień i zapoznania się z naszymi pierwszymi wrażeniami z rozgrywki.

  • Zamów standardowe wydanie Call of Duty: Black Ops na X360
  • Zamów standardowe wydanie Call of Duty: Black Ops na PS3
  • Zamów Hardened Edition Call of Duty: Black Ops na X360
  • Zamów Hardened Edition Call of Duty: Black Ops na PS3
  • Zamów Prestige Edition Call of Duty: Black Ops na X360
  • Zamów Prestige Edition Call of Duty: Black Ops na PS3
Komentarze
25
Usunięty
Usunięty
14/10/2010 15:51

"Prawdziwie pecetowy"? Przestańcie żartować. To, że produkcja od strony technicznej przygotowana jest na PC, to nie znaczy, iż sama rozgrywka mieści się w widełkach PC.

Lordpilot
Gramowicz
13/10/2010 19:49

Dnia 13.10.2010 o 18:54, zermithon napisał:

> Ale ja miałem na myśli BC2 a nie BC1. BC 2 już nieco bardziej zbliża się do tego co

Dnia 13.10.2010 o 18:54, zermithon napisał:

widzieliśmy w Modern Warfare.

Jeśli mialeś na myśli singiel to zgoda. Pierwszy BC w singlu to była totalna swoboda - na mapie miałeś zaznaczone gdzie iść, ale jak tam dotrzeć było już Twoja sprawą - czy systematycznie wybić Rosjan okupujących najbliższa wioskę za pomocą broni maszynowej ? A może rąbnąc czołg w pobliskiej bazie i zrównac wszystko z ziemią ? Albo "dżipa" i przejechać na pełnym gazie nie wdając się w walkę ? Albo zwyczajnie tą wioskę ominąć... z buta... albo zakosić motorowkę i dolynąć de celu rzeką ? Po prostu otwarty świat - taki Far Cry i Crysis do kwadratu.Dwójka faktycznie poszła drogą MW (co tu kryć - EA pozazdrosciło ACti tych pieniędzy), co ma swoje dobre (większa filmowość, brak uczucia że fabuła się "rozłazi") i złe (liniowość, poczucie że idzie się "po sznurku", skrypty) strony.Multi pozostał jednak bez zmian - oczywiście wzbogacono i poprawiono pewne elementy, generalnie - większość zmian na plus (szkoda jedynie że wywalono trzecią stronę konfliktu - Arabów). Tak czy siak, daleko mu do multi CoDa.

Usunięty
Usunięty
13/10/2010 18:54
Dnia 13.10.2010 o 11:37, Lordpilot napisał:

Nie zgadzam się natomiast absolutnie, że Bad Company blisko do MW :) Te gry są od siebie jak najdalej. Miesiącami pocinałem po multi w Bad Company, dwójce też poświęciłem sporo czasu, przy MW i MW2 w sieci spędziłem już znacznie mniej czasu, właśnie dlatego, że te gry to zupełnie inna filozofia.

Ale ja miałem na myśli BC2 a nie BC1. BC 2 już nieco bardziej zbliża się do tego co widzieliśmy w Modern Warfare.

Dnia 13.10.2010 o 11:37, Lordpilot napisał:

ps. Wiem, że bywały pomiędzy nami nieporozumienia, że tak powiem "międzyplatformowe";-) Nie tylko zresztą pomiedzy nami. Wiem też, że masz L4D2 - zapraszam więc do grania. Przeważnie "kosimy" wieczorami w różnym składzie - Vojtas, Marco Polo, Deecom, aope i wielu, wielu innych. Pecetowcy, konsolowcy, multiplatformowcy. Wszystkie niesnaski idą na bok podczas wspólnego tłuczenia zombie. Gdybyś miał ochotę kiedyś dołączyć to odezwij się do mnie albo Vojtasa (to maniak "lefta", więc wieczorem jest zawsze). Mój nick na steam jest taki jak tutaj.

Aktualnie bardzo mało gram w "Lefty" ale jak znowu najdzie mnie ochota to prawdopodobnie sie odezwę. Dzięki za propozycję :)




Trwa Wczytywanie