Treyarch: Dobre zbalansowanie Call of Duty: Black Ops było wyzwaniem

Michał Ostasz
2010/09/09 08:29
0
0

Josh Olin z Treyarch przyznał, że odpowiednie zbalansowanie rozgrywki sieciowej w Call of Duty Black Ops było wyjątkowo trudnym wyzwaniem i zajęło to więcej czasu niż przy produkcji innych gier z tej serii.

W rozmowie z serwisem CVG Olin przyznał, że trudności pojawiły się po tym, jak do gry zaimplementowano punkty COD i mocniejsze bronie.

To było naprawdę trudne, ale naszemu zespołowi udało się osiągnąć zamierzony cel. Było ciężko, naprawdę wiele rzeczy przyczyniło się do tego, że odpowiednie wyważenie rozgrywki stanowiło dla nas wyzwanie. Takie rzeczy jak nabywanie i wydawanie punktów COD czy punktów doświadczenia zawsze są trudne do zbalansowania.Treyarch: Dobre zbalansowanie Call of Duty: Black Ops było wyzwaniem

Dodając tyle rzeczy, które możesz nabyć musisz zrównoważyć nie tylko siłę poszczególnych broni i profitów, ale również to ile będą one kosztować.

GramTV przedstawia:

Olin powiedział też, że to wszystko byłoby jeszcze trudniejsze, gdyby nie to, że Treyarch jest obecnie studiem, które będzie zajmowało się wyłącznie grami z serii Call of Duty

Prawie dwa lata temu zupełnie zmienił się proces produkcyjny, wszystko zostało zreorganizowane. Dzięki temu od samego początku prac nad Black Ops mamy dedykowane zespoły, które zajmują się wyłącznie kampanią dla pojedynczego gracza lub trybem sieciowym. Mają konkretne zadania i nic nie zakłóca ich uwagi. Ludzie zajmujący się multiplayerem mogą skupić na dopieszczeniu rozgrywek sieciowych do granic możliwości.

Call of Duty Black Ops ukaże się już 9 listopada bieżącego roku na PlayStation 3, Xboksie 360 i PC.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!