Znamy minimalne wymagania sprzętowe Crysisa 2

Adam "Harpen" Berlik
2011/02/02 12:20

Pierwsza część Crysisa była niezwykle "sprzętożernym" tytułem. Czy podobnie będzie z "dwójką"? Na razie nie wiadomo, poznaliśmy jedynie minimalne wymagania sprzętowe.

Znamy minimalne wymagania sprzętowe Crysisa 2

Poniższe minimalne wymagania sprzętowe Crysisa 2 zostały udostępnione przez niemiecki oddział Cryteka za pośrednictwem Facebooka. Są więc jak najbardziej oficjalne. Korzystając z okazji warto przypomnieć obietnice twórców. Jakiś czas temu zapowiadali oni, że Crysis 2 będzie miał niższe wymagania niż pierwowzór.

Minimalne wymagania sprzętowe Crysisa 2:

  • procesor Intel Core 2 Duo lub AMD Athlon X2 2 GHz lub lepszy
  • karta graficzna GeForce 8800 GT lub lepsza
  • 2 GB RAM
  • system operacyjny Windows XP, Vista lub Windows 7
  • 9 GB wolnego miejsca na dysku twardym
  • połączenie z internetem

GramTV przedstawia:

Crysis 2 ukaże się 25 marca w pełnej polskiej wersji językowej. Zachęcamy do zapoznania się z naszymi pierwszymi wrażeniami z rozgrywki w trybie multiplayer. Przypominamy, że demo gry jest dostępne na Xbox Live Marketplace, a wkrótce pojawi się również na PC.

  • Zamów Crysis 2 – Edycja Limitowana na PC za 129,90 zł
  • Zamów Crysis 2 – Edycja Limitowana na PS3 za 199,90 zł
  • Zamów Crysis 2 – Nano Edition na PC za 419,90 zł
  • Zamów Crysis 2 – Nano Edition na X360 za 499,90 zł
  • Zamów Crysis 2 – Nano Edition na PS3 za 499,90 zł
Komentarze
44
HiddenNick
Gramowicz
03/02/2011 08:26
Dnia 02.02.2011 o 17:28, Degrad napisał:

jak nie widzisz roznicy w zlozonosci sceny miedzy otwartymi mapami z crysis1, a ulica z ograniczonym widokiem przez budynki jak w c2 albo call of duty to ja nie wiem co ja mam ci na to powiedziec, w jednym wypadku "tlo" masz kilkaset metrow od siebie - mozesz tam pojsc, to tlo sklada sie z duzej ilosci obiektow, w drugim "tlo" masz tuz przed nosem kilkadziesiat metrow i mala liczba obiektow

Tia... Właśnie chodzi o to, że nie widzę różnicy w złożoności sceny. Poza tym ciągle zapominasz o scenach na dachach wieżowców! Tam też masz "tło które składa się dużej ilość obiektów".Przeceniasz skomplikowanie tego co jest w oddali. W C1 jest scena w której spadamy ze spadochronem i wtedy widać całą wyspę. Idąc twoim tropem myślenia to rzeczą która powoduje największe obciążenie jest wyspa... Ale gdybyś pobawił się ustawieniami grafiki to by się okazało, ze wyłączenie chmur spowoduje olbrzymie przyśpieszenie, natomiast obniżenie LOD i View Distance niewielkie (pomijalne). To tylko przykład... Generalnie zasada jest taka, że w tej chwili nie geometria jest problemem.PS na tym filmiku C1 na PC skacze jak cholera... Momentami 15-20fps (widać to doskonale w momencie gdy pada drzewo).

Usunięty
Usunięty
02/02/2011 21:21

te wymagania nie są oficjalne"Hi guys,These minimum specs are not official or final, we''ll have an announcement about this soon. Please note if you didn''t hear it from me/see it on MyCrysis, then it''s not official :)" http://www.mycrysis.com/forums/viewtopic.php?p=110701#p110701

Usunięty
Usunięty
02/02/2011 19:25

Ja pierniczę - to są minimalne? Zbliża się czas, w którym będzie trzeba zakupić nowy komputer. Albo i nie - Unreal Engine 4 czy też Source 3 na horyzoncie jak nie było, tak nie ma. Także zakupy bye bye :)




Trwa Wczytywanie