Assassin's Creed III - nowe szczegóły. Walka projektowana od podstaw, zmieniona struktura misji

Patryk Purczyński
2012/03/08 14:16

Dyrektor kreatywny Assassin's Creed III opowiada o kluczowych zmianach, jakie zajdą w grze względem jej wcześniejszych odsłon. Poruszone przez niego kwestie obejmują najważniejsze aspekty rozgrywki.

Assassin's Creed III - nowe szczegóły. Walka projektowana od podstaw, zmieniona struktura misji

Akcja w grach z serii Assassin's Creed w dużej mierze opiera się na bezpośrednich starciach z wrogiem. - Poczuliśmy, że walka może być znacznie lepsza - wyznaje na łamach Game Informera Alex Hutchinson, szef działu kreacji Assassin's Creed III. - Postanowiliśmy zbudować wszystko od początku - zdradza.

Nie tylko walka przejdzie jednak w najnowszej odsłonie serii gruntowną przemianę. - Chciałem odejść od bardzo liniowej natury przechodzenia od jednej misji do następnej. Taka struktura była obecna w poprzednich częściach. Oczywiście historia odgrywa tu bardzo ważną rolę, ale świat gry oferuje mnóstwo możliwości w zakresie różnorodności i zadań pobocznych. Pracujemy nad tym, by misje nieobowiązkowe miały większe znaczenie - opisuje Hutchinson.

GramTV przedstawia:

Jak stwierdza, w Assassin's Creed III "gracze sami konstruują swoje przeżycia i opowiadają historię". Przypominamy, że Ubisoft ustalił już termin wydania gry na 31 października. Zachęcamy też do zapoznania się z bliższymi szczegółami na temat najnowszego Assassin's Creeda.

Komentarze
12
Usunięty
Usunięty
09/03/2012 18:06

Dnia 08.03.2012 o 22:51, NemoTheEight napisał:

Jasne. Tylko w Batku też rozwalasz każdą grupę przeciwników dość łatwo (chyba, że mają broń palną, albo inne rzeczy, to trzeba trochę się wysilić), ale nie sprowadza się to do stania, czekania na atak i zabicia kontrą (chyba, że walczysz z koksem jakimś, to kilka kontr, albo bomba dymna).

To już zależy od gustu. Osobiście wolę czekać na atak przeciwnika i kontrować niż nawalać "na pałę" klawisz ataku, daje mi to większą satysfakcję.

Usunięty
Usunięty
08/03/2012 22:51
Dnia 08.03.2012 o 17:14, Essau napisał:

Trzeba pamiętać, aby walka nie poszła w drugą stronę, nie była zbyt trudna. Jako że w grze nia mamy quick save''ów, zrobiłoby się zbyt irytująco, gdyby każde wykrycie równało się śmierci. Może kontra jest trochę przegięta, ale dzięki temu jest płynnie, przyjemnie, widowiskowo.

Jasne. Tylko w Batku też rozwalasz każdą grupę przeciwników dość łatwo (chyba, że mają broń palną, albo inne rzeczy, to trzeba trochę się wysilić), ale nie sprowadza się to do stania, czekania na atak i zabicia kontrą (chyba, że walczysz z koksem jakimś, to kilka kontr, albo bomba dymna).

Usunięty
Usunięty
08/03/2012 17:57
Dnia 08.03.2012 o 17:07, Brambor napisał:

Taaak. Święta prawda. Walka w Batmanie to majstersztyk. Chętnie zobaczyłbym coś podobnego w Assassinie. A swoją drogą taki system + Wiedźmin 2 = to by było... Ech marzenia...

A jak bardzo walka w nowym Batmanie różni się od tej z AA? Bo jak dla mnie to walka w batmanie jest bardzo prosta i wcale nie bardziej skomlikowana niż w AC. Jest to generalnie parowanie+atak+unik, nie ma praktycznie żadnych innych combosów. No, w Batmanie pojawiają się czasami jeszcze szarżujący przeciwnicy, których trzeba batarangiem, ale to co najwyżej urozmaicenie (takich samych kolesi np. jeźdźców można dodać w AC). W batmanie (przynajmniej pierwszym) jest znacznie mniej walki, może dlatego wydaje się ona ciekawsza?I w batmanie przeciwnicy zachowują się tak jak w Assasynie, okrążają gracza i atakują go pojedynczo. A sprawe ułatwia fakt, że można kontrować nawet ataki w plecy, czego w AC zrobić się nie ta.




Trwa Wczytywanie