Supreme Commander w planie wydawniczym CD Projekt!

CD Projekt
2007/01/25 15:15

Mamy przyjemność poinformować, że w planie wydawniczym CD Projekt pojawiła się rewelacyjna strategia czasu rzeczywistego Supreme Commander!

Supreme Commander to nowatorska gra RTS, pozwalająca prowadzić rozgrywkę na mapach o niespotykanej dotąd wielkości, gdzie w potyczkach może na raz uczestniczyć nawet kilka tysięcy jednostek! W kontrolowaniu tych gigantycznych armii pomaga zaawansowany system regulacji perspektywy, dzięki któremu możliwe jest płynne przejście z widoku szczegółowego do globalnego, który ukazuje nasze oddziały w postaci małych punkcików. Warto także dodać, iż do naszej dyspozycji zostanie oddanych ok. 300 zróżnicowanych jednostek oraz budynków, a rozgrywka toczyć się będzie zarówno na ziemi, jak i na wodzie oraz w powietrzu. Supreme Commander w planie wydawniczym CD Projekt!

Fabuła tej gry koncentruje się wokół odwiecznego konfliktu pomiędzy trzema frakcjami: United Earth Federation - zjednoczone siły ziemskie, Aeon Illuminate - koloniści ziemscy, obdarzeni unikatowymi mocami przez Obcych oraz Cybran Nation - androidy, które zdecydowały się wystąpić przeciwko swoim stwórcom. Wszystkie trzy obozy dążą do jednego, aby zwyciężyć i zakończyć trwającą od wieków "Nieskończoną wojnę".

Supreme Commander pojawi się już w marcu w polskiej, kinowej wersji językowej i w sugerowanej cenie 99,90zł. Gra objęta będzie dożywotnią gwarancją CD Projekt, a w każdym pudełku będzie można znaleźć Wirtualne Pieniądze na zakup innych gier. Wkrótce w sklepie gram.pl będzie można składać zamówienia przedpremierowe na grę.

Więcej informacji na stronie: www.gram.pl/SupremeCommander.

GramTV przedstawia:

Komentarze
127
Usunięty
Usunięty
14/02/2007 20:30

A ja mam pytanie - najlepiej gdyby odpowiedział na nie ktoś z CDP: czy do naszego wydania będą dodane jakieś gratisy? Dzisiaj na Gamespocie czytałem, że wersja US będzie zawierała wywiad z Chrisem Taylorem, kilka dodatkowych filmów wprowadzających i wybrane utwory ze ścięzki dźwiękowej gry w formie CD Audio. A jak u nas?

Usunięty
Usunięty
03/02/2007 12:06

yhh, i data premiery z 8 marca rozplynela sie na marzec, poczekamy jeszcze troche i bedzie na kwiecien albo i maj :P:P:P

Usunięty
Usunięty
31/01/2007 17:48

A Vista... nadzeszła ;) Chris Taylor twierdził, że programiści z GPG ostatnie dni pracy poświęcali na dorabianie efektow DX10. Niestety nie zdążyli przerobić całości silnika na tę wersję DX, a źrodło nadal chodzi na starym, poczciwym (?) DX9. Jednak jeszcze z tego co wiadomo "pomiędzy" te efakty został wprowadzony "graphics abstraction layer" (czy jakoś się tam to zwało, nie pamiętam dokładnie) dzięki czemu odpalając grę na Viscie gra nie będzie wymagała emulacji DX9 - a zatem będzie się grało z pełną prędkością. Wypas ;] Efekty DX10 to między innymi nie tylko filtrowe wodotryski, a także np. "rzeczywiste" niszczenie się jednostek, czyli np. odrywane są fragmenty pancerza dokładnie tam, gdzie nastąpiło trafienie. TEGO na pewno jeszcze nie było.Co do wymagań to coż - ale coś takiego DZISIAJ jest raczej standardem, a za parę miesięcy, za poł roku, kiedy zaczną pojawiać się gry na Vistę i konieczna będzie przesiadka będą to mocne średniaki. To trochę parszywe zagranie MS, ale prędzej czy poźniej i tak kupilibyście nowy sprzęt.Podsumowując samą grę - obserwowałem ją od dłuższego czasu i od dawna z utęsknieniem czekałem na następcę TA. Kupię na bank ;]




Trwa Wczytywanie