Twierdza 3 z nowym terminem wydania

Patryk Purczyński
2011/07/12 16:35

SouthPeak Games po raz kolejny przesunęło termin wydania Twierdzy 3. Jeszcze jeden poślizg i ta strategia czasu rzeczywistego zwiedzi wszystkie pory roku!

Twierdza 3 z nowym terminem wydania

Prace nad Twierdzą 3 nie idą najwyraźniej po myśli producenta, który nie jest w stanie uporać się z terminami, wydawcy, który już po raz kolejny musi zmieniać datę premiery, a także samych graczy, którzy zapewne chętnie rozpoczęliby już oblężenie na ekranach swoich monitorów. SouthPeak Games podało, że nowym terminem wydania produkcji Firefly Studios jest jesień bieżącego roku.

Pierwszy raz o Twierdzy 3 oficjalnie usłyszeliśmy w maju ubiegłego roku. Od tego czasu wydawca zdążył już ustalić trzy daty premiery. Najpierw mówiło się o pierwszym kwartale, następnie poinformowano o przesunięciu tego terminu na lato. Do trzech razy sztuka? Oby. Eurogamer podaje, że gra zadebiutuje jesienią, natomiast na facebookowym profilu Twierdzy widnieje data "wrzesień 2011".

GramTV przedstawia:

Dodajmy, że wydawcą Twierdzy 3 na Zachodzie będzie ostatecznie nowo sformowana jednostka 7Sixty, filia SouthPeak.

Komentarze
12
moonman
Gramowicz
13/07/2011 08:54
Dnia 12.07.2011 o 18:17, Muradin_07 napisał:

Wszyscy piszą o błędzie w tekście, a na temat to mało kto pisze... Ja do dzisiaj gram w Crusardera. W dwójkę nie grałem, może dlatego że odrzuciła mnie trójwymiarowa grafika. Teraz może zmienię zdanie jeżeli będzie dobra :)

miałem tak samo na początku, jednak po kilku rozgrywkach uważam, że dwójka bije na głowę jedynkę (zaraz spalą mnie na stosie ;))system walki jest tak samo do dupy jak w jedynce. żołnierze wchodzą na siebie, poza samodzielnym grupowaniem nie ma żadnych oddziałów - formacje niby są ale ssą - trzeba się napocić żeby ustawić sobie armię tak jak się chceza to ekono - czyli to co kochamy w Twierdzy - zostało rozwinięte - jest full nowych budynków, zależności między nimi, jest system poważania, równie ważny jak populacja.poza tym, w dwójce mapy są podzielone na tereny, możemy kupować (za pkty poważania) inne posiadłości, które będąc naszymi wasalami (?) przy odpowiednim wsparciu będą produkować nam towarybardzo przyjemna kampania ekonomiczna - w której w niektórych misjach kontynuujemy rozbudowy z poprzednich.kampania wojenna z fajną fabułą (chociaż cutscenki są tak denne, że komiczne) - jest nawet po 6 rozdziale możliwość opowiedzenia się po którejś ze stron konfliktu ;)

Usunięty
Usunięty
12/07/2011 21:43
Dnia 12.07.2011 o 18:00, pepsi napisał:

co ja napisałem... najmocniej przepraszam, sam się pacnąłem w czoło, jak to zobaczyłem...

Zdarza się:D

Wszyscy piszą o błędzie w tekście, a na temat to mało kto pisze...Ja do dzisiaj gram w Crusardera. W dwójkę nie grałem, może dlatego że odrzuciła mnie trójwymiarowa grafika. Teraz może zmienię zdanie jeżeli będzie dobra :)




Trwa Wczytywanie