Ponad 80 tras w ToCA Race Driver 3!

Chamberlyn
2005/12/09 12:53

Firma Codemasters ujawniła dalsze szczegóły na temat najnowszej odsłony cyklu ToCA Race Driver. Zgodnie z przedstawionymi informacjami na graczy czekać będzie ponad 80 tras o łącznej długości przekraczającej 150 mil!

Umiejscowione one będą aż w 13 różnych krajach świata. Gracze spróbują swoich sił nie tylko w prestiżowym Grand Prix Silverstone w Anglii czy niemieckim Hockenheim. ToCA Race Driver 3 zabierze nas również do Australii, gdzie weźmiemy udział w trasie Mount Panama V8, jak również do najdalszych zakątków Indii, Bahraju i Chin. Każda trasa ma być wiernie odtworzona na podstawie prawdziwych danych topograficznych! Do tworzenia gry wykorzystano wysokiej generacji silnik, dzięki któremu świat w ToCA Race Driver 3 jest niezwykle autentyczny a widowiskowe efekty graficzne zachwycą każdego! Ponad 80 tras w ToCA Race Driver 3!

Najnowsze udostępnione przez producenta screeny z ToCA Race Driver 3 można obejrzeć na tej stronie.

Gra zostanie wydana w Polsce w marcu 2006 roku zarówno w wersji CD, jak i DVD oraz w sugerowanej cenie 99,90 PLN. Gra zostanie objęta dożywotnią gwarancją CD Projekt. W każdym pudełku znajdziecie ponadto Wirtualne Pieniądze na zakup innych gier.

Poniżej zamieszczamy pełną listę tras dostępnych w grze ToCA Race Driver 3.
  • Australia
    • Mount Panorama V8 (trasa Bathurst)
    • Barbagallo (trasy: Long, V8 i Short)
    • Eastern Creek (trasy: Grand Prix, V8, Short i Southern Loops)
    • Queensland Grand Prix
    • Oran Park (trasy: Grand Prix, South i North)
    • Sandown Park V8
    • Gold Coast Indy 300 Grand Prix
    • Symmons Plains Raceway V8
    • Philip Island Grand Prix
    • Hidden Valley Raceway
    • Adelaide Street
  • Bahraj
    • Bahrain International Circuit (trasy: Grand Prix, Internal i External)
  • Belgia
    • Spa-Francorchamps Grand Prix
  • Chiny
    • Shanghai Grand Prix Circuit
  • Czechy
    • Brunn (trasa Brno Grand Prix)
  • Niemcy
    • Hockenheim (trasy: Grand Prix, National, Short)
    • Lausitzring EuroSpeedway (trasa Grand Prix)
    • Norisring (trasa Grand Prix)
    • Nurburgring (trasa Short)
    • Motopark Oschersleben (trasy: Grand Prix, "B" i "C")
  • Irlandia
    • Mondello Park (trasy: International, National, Short)
  • Holandia
    • Zandvoort (trasy: Grand Prix, National, Club, Oostelijk)
  • Nowa Zelandia
    • Pukekohe Park Raceway
  • Turcja
    • Istanbul Park Circuit
  • Wielka Brytania
    • Donnington Park (trasy: Grand Prix i National)
    • Oulton Park (trasy: International, Island i Foster)
    • Silverstone (trasy: Grand Prix, International, National i South)
    • Brands Hatch (trasy: Grand Prix i Short Indy, dodatkowo tor Rally Cross)
    • Bedford Autodrome (trasy: GT, North, East, South i West)
    • Snetterton
    • Castle Coombe
  • Stany Zjednoczone
    • Indianapolis Motor Speedway Oval
    • Nashville Super Speedway
    • Dover International Raceway
    • Gateway International Raceway
    • Gateway International Raceway Road
    • Laguna Seca Grand Prix
  • Dodatkowo
    Oryginalne trasy zaprojektowane specjalnie na potrzeby gry:
    • 3 trasy rajdowe w Wielkiej Brytanii
    • 3 trasy dla International Rallycross
    • 2 tory dla Gokartów
    • 5 tras dla National Dirt Raceway

GramTV przedstawia:

Komentarze
46
Usunięty
Usunięty
17/12/2005 10:55

Z poniższej strony można ściągąć najnowsze demo gry Toca Race DRiver 3 http://www.gamershell.com/download_11908.shtmlDemo oferuje trzy trasy i trzy auta ( między innymi DTM ; V8 )Demko jest niesamowicie grywalnerozmiar 555 MB - ale warto :)Stronka którą podałem nie ma hamulca prędkośći ściągania ;)

Usunięty
Usunięty
12/12/2005 19:06
Dnia 12.12.2005 o 13:24, penny napisał:

> Poniewaz, fizyka pojazdow rajdowych, i ciezarowek byla bardzo podobna. Wogole cala fizyka prowadzenia > samochodu byla slaba. jesli chodzi o samochody rajdowe, to jest to ulamek gry. codemsatersi sami przyznali, ze dali ciala z trasami "rally" i ze musieli grzebac przy modelu jazdy zebyc cos z tego wogole wyszlo. sami przyznali sie do bledu, pozatym 90% tej gry to jazda po asfalcie, wiec nie widze powodu dla ktorego to mialby byc jakis problem. co do ciezarowek, to w trybie kariery jest to jeden wyscig (mozesz z tego co pamietam go nie jechac tylko wybrac cos innego). ta gra to nie jest symulator ciezarowki. nie wiem po co wogole ta ciezarowka sie tam pojawia, chyba tylko jako przerywnik, ale nie trzeba wcale nia jezdzic. > Graficznie TRC 2 na tamte lata jakos tez mnie nie zachwycil. I dlatego > jest dla mnie crapem. Co do TRD3, bardzo mi sie podoba demo, jak i prowadzenie samochodu. nie wiem w takim razie jakie ty masz wymagania od wyscigow. mi grafika bardzo odpowiadala. przedewszystkim byla czysta i czytelna, bez zbednych pierdol. nie zauwazylem jakis mankamentow. powalajaca owsze nie byla, ale na poziomie na pewno. do wyscigow w sam raz, w koncu nie grafika w nich jest najwazniejsza.

Dla mnie grafika jest czymsc bardzo waznym w grach, wkurzaja mnie nie dorobki. Jest to poprostu lenistwo tworcow. Siedze w grafice caly czas i moze dlatego jestem przewrazliwiony na tym punkcie.

Usunięty
Usunięty
12/12/2005 13:24
Dnia 10.12.2005 o 16:27, ProChaoS napisał:

Poniewaz, fizyka pojazdow rajdowych, i ciezarowek byla bardzo podobna. Wogole cala fizyka prowadzenia samochodu byla slaba.

jesli chodzi o samochody rajdowe, to jest to ulamek gry. codemsatersi sami przyznali, ze dali ciala z trasami "rally" i ze musieli grzebac przy modelu jazdy zebyc cos z tego wogole wyszlo. sami przyznali sie do bledu, pozatym 90% tej gry to jazda po asfalcie, wiec nie widze powodu dla ktorego to mialby byc jakis problem. co do ciezarowek, to w trybie kariery jest to jeden wyscig (mozesz z tego co pamietam go nie jechac tylko wybrac cos innego). ta gra to nie jest symulator ciezarowki. nie wiem po co wogole ta ciezarowka sie tam pojawia, chyba tylko jako przerywnik, ale nie trzeba wcale nia jezdzic.

Dnia 10.12.2005 o 16:27, ProChaoS napisał:

Graficznie TRC 2 na tamte lata jakos tez mnie nie zachwycil. I dlatego jest dla mnie crapem. Co do TRD3, bardzo mi sie podoba demo, jak i prowadzenie samochodu.

nie wiem w takim razie jakie ty masz wymagania od wyscigow. mi grafika bardzo odpowiadala. przedewszystkim byla czysta i czytelna, bez zbednych pierdol. nie zauwazylem jakis mankamentow. powalajaca owsze nie byla, ale na poziomie na pewno. do wyscigow w sam raz, w koncu nie grafika w nich jest najwazniejsza.




Trwa Wczytywanie