Szczegóły na temat Battlefield: Bad Company Gold Edition

Electronic Arts Polska
2008/05/09 12:03
0
0

Specjalna edycja najnowszej gry Battlefield będzie dostępna również w Polsce. Na początku czerwca Electronic Arts udostępni wersję demonstracyjną!

Polska premiera wojennej gry akcji Battlefield: Bad Company odbędzie się 27 czerwca bieżącego roku. Tego samego dnia do sprzedaży trafi również specjalna Złota Edycja (Gold Edition). Jej nakład będzie limitowany – ogólna liczba dostępnych w Polsce sztuk wyniesie 550, z czego 300 w wersji na PLAYSTATION 3 i 250 na Xbox 360.

Gold Edition będzie się wyróżniać wyjątkowym opakowaniem i interesującymi dodatkami. Gracze już na początku zabawy otrzymają dostęp do 5 specjalnych broni, które w standardowej wersji można będzie odblokować dopiero po uzyskaniu 25 poziomu doświadczenia. Ponadto, posiadacze Złotej Edycji obejrzą filmowy reportaż zza kulis produkcji gry, a także 8 instruktażowych materiałów wideo, ukazujących techniki wieloosobowej walki na każdej z map. Całości dopełni niedostępny unikatowy plakat Battlefield: Bad Company.

Mamy również przyjemność poinformować, iż otrzymaliśmy mnóstwo pozytywnych sygnałów od graczy z całego świata, którzy mieli okazję wziąć udział w beta-testach Battlefield: Bad Company. Przed rynkową premierą pełnej wersji fani dostaną jeszcze jedną szansę na bliższe zapoznanie się z najnowszą produkcją studia EA Dice. Na początku czerwca na Xbox LIVE i PLAYSTATION Store zostanie zamieszczone demo, które pozwoli na przetestowanie trybu dla jednego gracza, jak i zabawy wieloosobowej.

GramTV przedstawia:

Więcej informacji na temat Battefield: Bad Company znajduje się pod adresem www.polska.ea.com/badcompany.

Informacje o firmie Electronic Arts
Electronic Arts, z siedzibą w Redwood City, Kalifornia, jest największym światowym producentem interaktywnego oprogramowania rozrywkowego. Założona w 1982 roku firma produkuje, wydaje i dystrybuuje swoje produkty na całym świecie z myślą o systemach do gier wideo, komputerach osobistych, telefonach komórkowych i Internecie. Produkty Electronic Arts ukazują się w Polsce pod trzema markami: EA SPORTS, EA GAMES i EA SPORTS BIG. W roku finansowym 2007 dochody EA przekroczyły 3,09 mld $ a 24 tytuły osiągnęły sprzedaż ponad miliona kopii. Strona domowa EA i serwis rozgrywek sieciowych znajdują się pod adresem www.ea.com. Więcej informacji na temat produktów EA oraz pełne teksty informacji prasowych można znaleźć w Internecie pod adresem info.ea.com. Strona www polskiego oddziału Electronic Arts dostępna jest pod adresem www.ea.pl.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!