Assassin's Creed Odyssey - Kassandra kanoniczną bohaterką

Małgorzata Trzyna
2018/06/22 15:25
1
0

Dyrektor kreatywny, Jonathan Dumont, odpowiada na pytania fanów na Twitterze i Reddicie.

Assassin's Creed Odyssey - Kassandra kanoniczną bohaterką

Jonathan Dumont, dyrektor kreatywny Assassin's Creed Odyssey, wziął udział w sesji AMA na Twitterze i Reddicie, by odpowiedzieć na liczne pytania fanów. Oto, czego dowiedzieliśmy się z jego wypowiedzi:

  • w grze będziemy mogli śledzić postępy misji w logach, w niektórych przypadkach będziemy mieli osobne systemy śledzenia postępów (np. w przypadku systemu najemników)
  • fizyczne egzemplarze gry będą mieć dwustronne okładki, do wyboru z Alexiosem i Kassandrą (głównymi bohaterami)
  • kanoniczną bohaterką jest Kassandra, jej historia zostanie przedstawiona w powieści (premiera powieści w angielskiej wersji językowej: 1 listopada 2018), ale w grze będzie można wybrać własną ścieżkę - nie będzie złych dróg do wyboru
  • wybory podejmowane w dialogach wpłyną na wyniki poszczególnych misji i zakończenie gry
  • poza włócznią Leonidasa, w historii pojawią się też inne Fragmenty Edenu
  • w grze znajdzie się siedem zróżnicowanych biomów, z licznymi sub-regionami, wyróżniającymi się wyglądem i stylem
  • pogoda będzie zmieniać się w sposób dynamiczny
  • powrócą wyzwania parkourowe w stylu grobowców z poprzednich części
  • rekrutowanych NPC-ów będzie można wykorzystać podczas walk na lądzie oraz kazać im odwrócić uwagę
  • na statku będzie można ulepszać broń, kadłub i taran, członkowie załogi zapewnią specyficzne cechy naszemu okrętowi, nie zabraknie też elementów kosmetycznych dla statku i załogi
  • statki będą odgrywać ważną rolę, ale nie tak ważną jak w Black Flag, rozgrywka będzie przystępniejsza, nie będzie armat (które nie istniały w tamtych czasach), ale pojawią się strzały, oszczepy i nie tylko, większy nacisk zostanie położony na rozłupywanie i taranowanie - nie będzie nic lepszego niż "zniszczenie statku i obserwowanie, jak załogę pożerają rekiny"
  • gracze będą mogli pogłaskać i oswoić różne zwierzęta, ale nie będzie kotów
  • historia w czasach współczesnych nie będzie opcjonalna, wybory graczy pozwolą uzyskać dostęp do większej ilości zawartości w tych czasach
  • będziemy mogli romansować z rozmaitymi NPC-ami, a także zakończyć romans w dowolnym momencie
  • podczas romantycznych scen ubrania pozostaną na postaciach
  • gra zaoferuje więcej zawartości niż Assassin's Creed Origins
  • mapa gry jest większa niż Assassin's Creed Origins, ale połowa z niej to morze
  • w większości przypadków wyposażenie nie będzie generowane losowo, gracze będą mogli zdobywać zestawy wyposażenia i zyskiwać w ten sposób bonusy
  • będzie można inwestować w umiejętności, które najlepiej pasują do naszego stylu gry
  • nie będzie spadochronów do odblokowania
  • nie da się personalizować wyglądu postaci, ale da się mieszać i łączyć elementy wyposażenia w celu uzyskania innego wyglądu; nie będzie barwników, ale kolory dopasują się automatycznie do koloru napierśnika
  • bohaterowie będą jeździli na koniu o imieniu Phobos
  • twórcy podkreślają, że AC Odyssey to "zdecydowanie Assassin's Creed", czyli gra pozwalająca doświadczyć jakiegoś kluczowego momentu w historii, w tym przypadku wojen peloponeskich w starożytnej Grecji, spotkać historyczne postaci typu Sokrates i Hipokrates
  • twórcy chcieli opowiedzieć, w jaki sposób powstały artefakty Pierwszej Cywilizacji, jak rozpoczął się konflikt między templariuszami a asasynami.

GramTV przedstawia:

Więcej o grze dowiecie się, oglądając godzinny fragment rozgrywki.

Assassin's Creed Odyssey ukaże się 5 października 2018 na PC, PS4 i Xboksie One.

Komentarze
1
Sanders-sama
Gramowicz
22/06/2018 16:10

Chcą promować grę kobietą, ale na okładce jest facet ;D