EA Play: "chcemy być lepsi" - firma rezygnuje z krytykowanych praktyk

Patryk Purczyński
2018/06/10 11:55
0
0

Andrew Wilson podczas EA Play raz jeszcze zabrał głos w sprawie błędów, jakie popełniło Electronic Arts i wyciągniętych z nich wniosków.

EA Play:

Ani w Battlefieldzie V, ani w Anthem nie będzie skrzyń z losową zawartością, która wpływałaby na siłę kontrolowanej postaci. Jak już wczoraj informowaliśmy, w produkcji BioWare'u pojawią się mikrotransakcje, ale na drobne zakupy gracze wybiorą się wyłącznie po rzeczy wnoszące kosmetyczne zmiany. Electronic Arts manifestuje w ten sposób wyciągnięcie wniosków po tym, jak na firmę spadła fala krytyki w związku ze Star Wars: Battlefront II.

- Z całą pewnością popełniliśmy błąd - przyznał podczas wczorajszej konferencji EA Play Dennis Braanvall, dyrektor projektowy Star Wars: Battlefront II. Jego myśl rozwinął dyrektor wykonawczy Electronic Arts, Andrew Wilson. - Zawsze staramy się uczyć i słuchać, dążymy do samodoskonalenia. U podstaw tego leży możliwość wyboru. Gracze decydują jak grają, w co grają, kiedy grają i na jakich urządzeniach grają. Dzięki temu czujesz, że jesteś traktowany uczciwie, że nikt nie ma niesprawiedliwej przewagi lub straty ze względu na to, jak gra - powiedział podczas swojego wystąpienia.

GramTV przedstawia:

- W każdej chwili, którą zainwestujesz - wiemy, że wiele swojego życia poświęcanie naszym grom - czujesz, że jesteś nagradzany i dostajesz odpowiednią wartość w zamian za poczynione inwestycje. Co jednak najważniejsze, gry zapewniają dobrą zabawę i stanowią doświadczenie, które poprawiają twoje życie. Myśląc nad wszystkim co staramy się zrobić, wiedzcie, że chcemy być lepsi i tworzyć znakomite gry - zakończył Wilson.

Nam pozostaje liczyć, że mocne postanowienie poprawy nie jest tylko aktem na pokaz, a EA weźmie je sobie do serca na długo.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!