Beta-testy Gwint: Wiedźmińska gra karciana zakończą się w październiku

Małgorzata Trzyna
2018/04/14 15:50
1
0

Twórcy przedstawiają projekt "Gwent Homecoming".

Beta-testy Gwint: Wiedźmińska gra karciana zakończą się w październiku

Marcin Iwiński i zespół odpowiedzialny za Gwinta przygotowali list otwarty do graczy, zapowiadając, co czeka grę w przyszłości. Projekt został nazwany "Gwent Homecoming". Twórcy ogłosili, że przez najbliższe 6 miesięcy będą dopracowywać każdy aspekt Gwinta, który tego wymaga, a do zakończenia projektu, poza kolejnymi sezonami, Pojedynkami Frakcji i wyzwaniami Krzywego Zwierciadła Areny, ukażą się jeszcze dwie duże aktualizacje:

  • kwiecień 2018 - brakujące karty premium, frakcyjne skórki planszy;
  • maj 2018 - usprawnienia balansu rozgrywki (w tym Tancerzy Ostrzy) oraz zmiana w działaniu mechaniki "Utwórz".

Wraz z zakończeniem projektu, zakończą się także beta-testy Gwinta. W tym samym czasie zadebiutuje Wojna Krwi, czyli kampania fabularna dla jednego gracza.

Projekt Homecoming nie wpłynie na stan kolekcji. Po jego zakończeniu będzie można zamienić posiadane karty na skrawki (przez określony czas można będzie otrzymać dokładnie tyle skrawków, ile kosztuje stworzenie danej karty). Harmonogram oficjalnych rozgrywek esportowych pozostanie bez zmian.

GramTV przedstawia:

Projekt Homecoming oznacza wprowadzenie następujących nowości i zmian:

  • Gwint ma być polem bitwy, co znajdzie swe odzwierciedlenie w oprawie wizualnej i mechanice rozgrywki (np. zagrywanie konkretnych kart na przypisany im rząd będzie dla gracza korzystniejsze);
  • Nowa plansza - warstwa wizualna gry zostanie gruntownie przebudowana; możliwe, że liczba rzędów zostanie ograniczona do dwóch, by gracze mogli docenić w pełni ilustracje i animacje;
  • Zmiany w mechanice rzutu monetą - obecnie testowanych jest kilka rozwiązań;
  • Zmiany w systemie postępów - pojawi się samouczek dla nowych graczy, nowy system postępów, osiągnięcia;
  • W rozgrywce będzie mniej losowości, większy nacisk zostanie położony na umiejętności gracza;
  • Każda frakcja ma mieć jasno zarysowaną tożsamość i zaoferuje charakterystyczny styl gry;
  • Na nowo zostaną zaprojektowane menu gry i sklep, zaś interfejs i wrażenia z rozgrywki - uspójnione.

Komentarze
1
Gregario
Gramowicz
15/04/2018 04:18

Dobra wiadomość.