Narzekacie, że gry są za krótkie? Ten problem najwyraźniej nie ma prawa zaistnieć w God of Warze. Tak przynajmniej wynika z zapewnień twórców.
Narzekacie, że gry są za krótkie? Ten problem najwyraźniej nie ma prawa zaistnieć w God of Warze. Tak przynajmniej wynika z zapewnień twórców.
- On pracował nad znaczną częścią zawartości eksploracyjnej i aktywnościach poza główną osią fabularną. Nie widział więc sporej jej części, to było dla niego nowe i zajęło mu trochę czasu. Wszystko inne jednak znał, więc czas, jaki potrzebował na przejście, jest tym bardziej imponujący, zważywszy na to, że wiedział co powinien robić - wyjaśnia Barlog.
Reżyser God of Wara twierdzi, że finalny rozmiar gry znacząco przerósł to, co znajdowało się w planach studia. - Powtarzałem: "nie, gra nie jest taka duża, nie ma się czym martwić". (...) A potem zrobiliśmy pierwszy pełen test rozgrywki i zajęło nam to pięć dni. Mówiliśmy: "rany, co myśmy zrobili?" - wspomina.
God of War zadebiutuje 20 kwietnia na PlayStation 4. Ostatnio prezentowaliśmy Wam nowy gameplay.