Najwyższy poziom trudności w God of War to nie tylko twardsi wrogowie

Małgorzata Trzyna
2018/03/21 16:24
2
0

Twórcy przygotowali unikatowe mechaniki - w tym inne schematy zachowań przeciwników.

Najwyższy poziom trudności w God of War to nie tylko twardsi wrogowie

Przed rozpoczęciem zabawy w God of War można wybrać jeden z czterech poziomów trudności. W grze znajdą coś dla siebie zarówno ci, którzy nie lubią ginąć co kilka sekund (Story Mode pozwoli nie przejmować się walką i skupić tylko na opowieści), jak i fani wyzwań. Jednak wybór najwyższego poziomu trudności nie oznacza po prostu dodania przeciwnikom większej liczby punktów zdrowia i zwiększonych obrażeń, jakie od nich otrzymamy.

GramTV przedstawia:

- Zrobiliśmy mnóstwo rzeczy, by najwyższy poziom trudności oferował unikatowe wyzwanie, zamiast po prostu zmieniać statystyki. Wszyscy wrogowie są inni, zmieniliśmy schematy ataków; rozgrywka wygląda zupełnie inaczej - podkreślił reżyser God of War, Cory Barlog, ograniczając się jednak do dość ogólnego podsumowania. Zmiany są jednak tak znaczące, że rozgrywka na tym poziomie wymaga osobnego zapisu stanu gry i nie można przełączyć stopnia trudności po rozpoczęciu zabawy.

Więcej o God of War dowiecie się z naszych wrażeń z pokazu prasowego. Premiera planowana jest na 20 kwietnia. Gra zmierza wyłącznie na PS4.

Komentarze
2
Kafar
Gramowicz
22/03/2018 09:39
Kash28 napisał:

Tak naprawdę nie jest to nic nadzwyczajnego. Bardzo często można spotkać podobne zagrywki u innych twórców. Przykładowo w Bloodborne im wyższy poziom ma nasza postać Tym przeciwnicy są bardziej zajadli. Jeżeli zrobimy przeskok o kiklka poziomów to czasami można się zdziwić bo nagle używają nowych umiejętności. Gry tylko na najwyższym poziomie :)

Z tym bardzo często to troche przesadziłeś. Na palcach jednej ręki można zliczyć produkcje które przykładały się do wyższego poziomu trudności. Reszta to taka głupota jak Wiedzmin 3. Czyli przeciwnik wiecej dmg i wiecej hp i to wsio. I chłopa zwykłego tłuczesz mieczem 10 razy :D

Kash28
Gramowicz
22/03/2018 09:28

Tak naprawdę nie jest to nic nadzwyczajnego. Bardzo często można spotkać podobne zagrywki u innych twórców. Przykładowo w Bloodborne im wyższy poziom ma nasza postać Tym przeciwnicy są bardziej zajadli. Jeżeli zrobimy przeskok o kiklka poziomów to czasami można się zdziwić bo nagle używają nowych umiejętności. Gry tylko na najwyższym poziomie :)