Informacje

Byli pracownicy Ubisoftu tworzą sieciową produkcję na licencji kultowego klasyka

... LM

Ekipa odpowiedzialna za Tom Clancy's The Division dostarczy nam multiplatformową grę na silniku Unreal Engine 4.

Byli pracownicy Ubisoftu tworzą sieciową produkcję na licencji kultowego klasyka - obrazek 1

W ubiegłym roku grupa deweloperów, która opuściła szeregi odpowiedzialnego za grę Tom Clancy’s The Division studia Ubisoft Massive, utworzyła w szwedzkim Malmo własne niezależne studio Sharkmob. Przypomnijmy, że wśród nich znalazło się wiele osób, które miały bezpośredni wpływ na kształt The Division m.in. reżyser gry czy dyrektor samej marki. Jeśli zastanawialiście się, jaki będzie debiutancki projekt Sharkmob, to mamy dla Was garść informacji. W wywiadzie dla serwisu VentureBeat szef studia Fredrik Rundqvist ujawnił, że jego ekipa aktualnie pracuje nad nastawioną na rozgrywkę sieciową grą na najważniejsze platformy sprzętowe, która wykorzysta silnik Unreal Engine 4. Nie ujawnił przy tym żadnych konkretów, ale zdradził, że produkcja powstaje na licencji kultowego klasyka i ma już nawet swojego wydawcę. Podczas wywiadu przyznał też, że deweloperzy zamierzają dostarczać nam wyłącznie tytuły z modułem wieloosobowym, aspektami społecznościowymi i systemem rankingów, gdyż w tego typu produkcje sami uwielbiają grać i rozumieją je najlepiej, a dzięki licencji kultowej marki będzie im znacznie łatwiej przekonać do swojej wizji potencjalnych odbiorców.

Trudno powiedzieć, kiedy poznamy więcej szczegółów, ale gdy tylko pojawią się jakieś konkrety, to z pewnością się o tym dowiecie. Tymczasem dajcie znać, którego klasyka Waszym zdaniem z powodzeniem można przenieść na grunt rozgrywek sieciowych à la The Division.

Byli pracownicy Ubisoftu tworzą sieciową produkcję na licencji kultowego klasyka - obrazek 2

Najnowsze
Lubisz nas?