Zmienią gatunek shooterów albo pójdą na dno - ekstremalne podejście twórców Battalionu 1944

Patryk Purczyński
2018/01/31 18:25
6
0

Twórcy gry Battalion 1944 mają naprawdę ambitne plany. Chcą, by najwięksi na rynku pierwszoosobowych strzelanek wzorowali się na ich tytule.

Zmienią gatunek shooterów albo pójdą na dno - ekstremalne podejście twórców Battalionu 1944

Już jutro dojdzie do premiery multiplayerowego FPS-a Battalion 1944. - Chciałbym zobaczyć, jak to co robimy z Battalionem sprawi, że twórcy Call of Duty i Battlefielda będą musieli nieco wyhamować, robić pewne rzeczy nieco inaczej - mówi producent wykonawczy Joe Brammer z Bulkhead Interactive. - Naprawdę chciałbym zobaczyć czy jesteśmy w stanie zmienić gatunek shooterów - nawet za cenę upadku i śmierci Battalionu. Chciałbym powiedzieć, że pokazaliśmy, iż istnieje zapotrzebowanie na coś spokojniejszego, coś bez zasilania sterydami - stwierdza.

Brammer krytycznie podchodzi do tego, co współcześnie oferują produkcje konkurencji. - Nie podoba mi się, że we współczesnych strzelankach, nawet w Rainbow Six, które uwielbiam - wszystko oparte jest na mechanizmie "naciśnij, by wykonać akcję", np. naciśnij spację, by przejść oknem. To odbiera graczowi kontrolę nad wydarzeniami i przekazuje ją grze. Gra sama gra za ciebie, a to ty powinieneś kontrolować ją - konstatuje.

GramTV przedstawia:

To zresztą nie jedyny zarzut co do stanu shooterów. - Spójrzcie na Ghost Recon: Wildlands - jest wręcz przesadnie wypucowane. Wiele zabawnych rzeczy, które można zobaczyć na Twitchu, wiele rzeczy dostarczających rozrywki to rzeczy, które się po prostu dzieją. Zobaczcie na PlayerUnknown's Battlegrounds - nie ograniczasz zabawy w swojej grze, ponieważ nie wiesz, ile tej zabawy może tak naprawdę dostarczyć. Nie wyznaczaj reguł. Tak właśnie postrzegam tytuły wysokobudżetowe: ograniczają ilość zabawy, którą można z nich wynieść. Mówią: "tak masz się bawić". My tego nie chcemy. My chcemy, żeby ludzie zaszaleli. Sądzę, że to jest przyszłość przynajmniej pięciu najbliższych lat w grach - dodaje Brammer.

Już niebawem przekonamy się, czy jego wizja urzeknie również miłośników interaktywnej rozrywki.

Komentarze
6
Dominix
Gramowicz
01/02/2018 12:06
chacaron napisał:
Renchar napisał:
Oxygar napisał:

Ktoś bliżej zaznajomiony z tą grą powie mi z czym wiąże się ta jego wypowiedź? W jego grze nie będziemy przechodzić przez okno? 

Sam nie wiem o co mu biega obejrzałem kilka filmików na YT i gra mi wygląda jak klon CS tylko że w wojennych klimatach. Normalnie skaczą przez murki i okna nie widzę tam jakichś wygibasów przy tych czynnościach które miały by dać opad szczęki.

Wydaje mi się że oni dopiero myślą o zrobieniu takich czynności, a już się tym zaczynają chwalić. Dodatkowo z tego co widzę gra wychodzi jutro, ale w trybie wczesnego dostępu. Dopiero w 2019 ma być pełnoprawną grą.

klon csa lel... Oni nawet nie ukrywają, że inspirują się starymi CoDami... 

A porównanie tego pana jest beznadziejne... Battalion wygląda na zwykłą grę o fragi, nawet wszystkie gameplaye są z tdm/kill confirmed. A porównuje to do RSS - taktycznego fpsa i ma problem w tym, że tam jest animacja wejścia przez okno / szturmu zabitego dechami okna jak wisisz na linie... Bardzo ciekaw jestem jakby to zrobił u siebie tylko jakoś nie wydaje mi się abyśmy coś takiego tam zobaczyli...

Kill confirmed? Głównym trybem nad którym się skupiają to wartide, kombinacja S&D I Defuse z cs-a.

Gra stawia na multi 5v5.

Jest tam MM znany z cs-a a granie rankingowe jest właśnie na trybie wartide, w trybie arcade masz tdm,ctf i coś jeszcze.

Co do grafiki, jak popularny jest cs a jak wygląda? I tak będziesz grał na low by mieć najwięcej fpsow i lepsza widoczność, jeśli masz zamiar grać coś więcej niż tylko tdm.

 

Usunięty
Usunięty
31/01/2018 23:11
Renchar napisał:
Oxygar napisał:

Ktoś bliżej zaznajomiony z tą grą powie mi z czym wiąże się ta jego wypowiedź? W jego grze nie będziemy przechodzić przez okno? 

Sam nie wiem o co mu biega obejrzałem kilka filmików na YT i gra mi wygląda jak klon CS tylko że w wojennych klimatach. Normalnie skaczą przez murki i okna nie widzę tam jakichś wygibasów przy tych czynnościach które miały by dać opad szczęki.

Wydaje mi się że oni dopiero myślą o zrobieniu takich czynności, a już się tym zaczynają chwalić. Dodatkowo z tego co widzę gra wychodzi jutro, ale w trybie wczesnego dostępu. Dopiero w 2019 ma być pełnoprawną grą.

klon csa lel... Oni nawet nie ukrywają, że inspirują się starymi CoDami... 

A porównanie tego pana jest beznadziejne... Battalion wygląda na zwykłą grę o fragi, nawet wszystkie gameplaye są z tdm/kill confirmed. A porównuje to do RSS - taktycznego fpsa i ma problem w tym, że tam jest animacja wejścia przez okno / szturmu zabitego dechami okna jak wisisz na linie... Bardzo ciekaw jestem jakby to zrobił u siebie tylko jakoś nie wydaje mi się abyśmy coś takiego tam zobaczyli...

Renchar
Gramowicz
31/01/2018 22:47
Oxygar napisał:

Ktoś bliżej zaznajomiony z tą grą powie mi z czym wiąże się ta jego wypowiedź? W jego grze nie będziemy przechodzić przez okno? 

Sam nie wiem o co mu biega obejrzałem kilka filmików na YT i gra mi wygląda jak klon CS tylko że w wojennych klimatach. Normalnie skaczą przez murki i okna nie widzę tam jakichś wygibasów przy tych czynnościach które miały by dać opad szczęki.

Wydaje mi się że oni dopiero myślą o zrobieniu takich czynności, a już się tym zaczynają chwalić. Dodatkowo z tego co widzę gra wychodzi jutro, ale w trybie wczesnego dostępu. Dopiero w 2019 ma być pełnoprawną grą.




Trwa Wczytywanie