Informacje

Ghost of Tsushima nie znajdzie zbyt wielu odbiorców?

...

Sucker Punch wychodzi ze strefy komfortu i zamiast kolejnego nieSławnego robi nową markę. Ruch ten może się jednak okazać finansowo nieopłacalny.

Ghost of Tsushima nie znajdzie zbyt wielu odbiorców? - obrazek 1

W swojej najnowszej grze, Ghost of Tsushima, studio Sucker Punch postanowiło przenieść graczy na Daleki Wschód. Choć orientalny kierunek z pozoru wydaje się pociągający, Michael Pachter uważa, że właśnie on może okazać się największą przeszkodą w dotarciu do szerokiego grona odbiorców. - Nie sądzę by cokolwiek w japońskich klimatach miało duży potencjał sprzedażowy - stwierdza analityk Wedbush Morgan Securities.

- To są świetne gry, które zdobywają uznanie wśród krytyków, a zatwardziali fani je uwielbiają. Dla przeciętnego odbiorcy to są jednak trudne pozycje. Dla większości ludzi są zbyt trudne. Grałem w Personę 5, jedną z najwyżej ocenionych gier roku. Choć mnie się podoba, nie mogę uwierzyć, że sprzedała się aż tak dobrze. To nie jest tego typu produkcja, która przyciągnie wzrok masowego odbiorcy, nawet jeśli to jedna z najlepszych gier, jakie kiedykolwiek powstały i pozgarnia nagrody dla gry roku. Wracając jednak do Tsushimy, nie sądzę, by miała ona szeroki zasięg wśród konsumentów - skwitował Pachter.

Ghost of Tsushima powstaje na wyłączność PlayStation 4. Gra została zapowiedziana na Paris Games Week. Twórcy podkreślają, że to największy projekt, nad jakim kiedykolwiek pracowali.

Najnowsze
Lubisz nas?