PUBG z pierwszą łatką po premierze

LM
2017/12/29 15:32
8
0

Tytuł trafił już do 30 milionów użytkowników Steam.

PUBG z pierwszą łatką po premierze

Minął już ponad tydzień od premiery finalnej wersji najpopularniejszej gry 2017 roku na PC – PlayerUnknown's Battlegrounds. Jak mogliśmy przypuszczać, udostępnienie wersji 1.0 będzie jedynie kolejnym etapem procesu deweloperskiego, podczas którego twórcy mają zamiar wydawać nową zawartość i stale pracować nad optymalizacją gry i stabilnością serwerów. Wspomnianym wcześniej elementom została poświęcona pierwsza popremierowa łatka do pecetowej wersji gry, a dodatkowo wprowadzono kilka drobnych zmian w rozgrywce – m.in. wyrównano udział obu dostępnych w grze map w rozgrywkach sieciowych i wprowadzono ograniczenie w ramach którego powtórki możemy oglądać dopiero 3 minuty po wykluczeniu nas z gry, co ma zapobiegać ujawnianiu pozycji oponentów członkom drużyny.

GramTV przedstawia:

Przy okazji warto wspomnieć, że PUBG w minionych dniach udało się przekroczyć liczbę 3 milionów aktywnych jednocześnie graczy na Steam. Tytuł dostępny jest na PC i konsolach Xbox One.

Komentarze
8
Crad999
Gramowicz
29/12/2017 17:31
TigerXP napisał:

Dopiero? Ta gra jest taka zabugowana, ze w dzien premiery juz powinien byc konkretny patch.

W zasadzie to w dzień premiery był konkretny patch. Ważył do tego 12GB. Wprowadził nową mapę, usprawił płynność (tak gra jest płynniejsza, trzeba tylko przeżyć wystarczająco długo, żeby nie być ofiarą lagów przeciążonych serwerów na początku meczu), dodał przeskakiwanie przez płotki i okna jak i masę nowych rzeczy.

Żeby nie było, gra wciąż potrzebuje mnóstwo wsparcia, optymalizacji itd., ale z pewnością jest dużo lepiej niż jak się grało w maju/czerwcu.

Crad999
Gramowicz
29/12/2017 17:31
TigerXP napisał:

Dopiero? Ta gra jest taka zabugowana, ze w dzien premiery juz powinien byc konkretny patch.

W zasadzie to w dzień premiery był konkretny patch. Ważył do tego 12GB. Wprowadził nową mapę, usprawił płynność (tak gra jest płynniejsza, trzeba tylko przeżyć wystarczająco długo, żeby nie być ofiarą lagów przeciążonych serwerów na początku meczu), dodał przeskakiwanie przez płotki i okna jak i masę nowych rzeczy.

Żeby nie było, gra wciąż potrzebuje mnóstwo wsparcia, optymalizacji itd., ale z pewnością jest dużo lepiej niż jak się grało w maju/czerwcu.

Usunięty
Usunięty
29/12/2017 17:01

Dopiero? Ta gra jest taka zabugowana, ze w dzien premiery juz powinien byc konkretny patch.




Trwa Wczytywanie