Niszczenie elementów otoczenia na najnowszym materiale z Iron Harvest

LM
2017/12/29 19:50

Tytuł zmierza na najważniejsze platformy sprzętowe.

Odpowiedzialne za produkcję gry Iron Harvest studio KING Art Games udostępniło na swoim kanale w serwisie YouTube zapis rozgrywki z wczesnej wersji rzeczonego tytułu. Na załączonym powyżej materiale twórcy podsumowali elementy gry, które udało im się wprowadzić do projektu w ostatnim czasie, a także zademonstrowali jak wygląda niszczenie elementów otoczenia i tworzenie osłon dla jednostek w Iron Harvest. Dodatkowo dowiedzieliśmy się, że wiosną 2018 roku twórcy planują wprowadzić do gry tryb sieciowy z możliwością rozegrania potyczki pomiędzy dwoma graczami.

GramTV przedstawia:

Iron Harvest to strategia czasu rzeczywistego osadzona w wykreowanym przez Jakuba Różalskiego uniwersum 1920+. Produkcja poza elementami typowymi dla RTS-ów zaoferuje także szereg mechanik znanych z gatunku RPG. Gra zmierza na komputery osobiste i konsole ósmej generacji, a jej premierę zaplanowano na 2018 rok.

Komentarze
18
Usunięty
Usunięty
30/12/2017 22:52

Fenrir, to dla kogo uprościli tyle gier(tylko na pc) na twoim hardkorowym komputerze. To głównie na pctach blooby wychodzą xD

Coha wyobrażam sobie bez problemu na padzie. Nie muszę go makrować bo mi to niepotrzebne. Wystarczy mi grupowanie co jest proste. Skoro dla ludzi nie sprawia problemu zapamiętywanie kombinacji ciosów i kombosów w bijatykach to przy rtsach będzie jeszcze łatwiej. Nie jest sztuką prezycyjnie i szybko klikać na padzie. Jest to wolniejsze niż na kompie, ale nie na tyle by uniemożliwiało granie.

Oczywiście, że jest mało rtsów na konsolach bo nie ma tam zapotrzebowania na nie, nie mniej skoro twórca lub wydawca chce tam wydać grę to widocznie myślą, że im się to opłaci.

W strategię to chyba nigdy nie grałeś. Też mi strategia, przyjęte w społeczności multi danej gry schematy odpowiedniej kolejności budowania i szkolenia jednostek, gdzie nie ma miejsca na improwizowanie. I jak się nie stosujesz to albo jesteś noobem albo po prostu przegrasz bo gra jest niezbalansowana albo zawiera nieprzydatne jednostki, których nikt nie używa.

@Gregario, oczywiście, że jest przewaga jednych nad drugimi. Dlatego albo niech robią crossplatformowe gry, gdzie konsolowców korzystających z k+m łączy z pctowcami albo niech mysz i klawiaturę w trybie multi na konsolach zablokują. Coś za coś. 

Gra na padzie będzie najwyżej mniej dynamiczna, nie musi być uproszczona. Oczywiście, jeśli jakiś programista gdzieś sobie myśli "gra musi być grywalna na padzie, więc usunę umiejętność aktywną tego piechociarza i tamtego czołgu bo sobie z tym nie poradzą" to podziękuję za taki zabieg...

Usunięty
Usunięty
30/12/2017 22:52

Fenrir, to dla kogo uprościli tyle gier(tylko na pc) na twoim hardkorowym komputerze. To głównie na pctach blooby wychodzą xD

Coha wyobrażam sobie bez problemu na padzie. Nie muszę go makrować bo mi to niepotrzebne. Wystarczy mi grupowanie co jest proste. Skoro dla ludzi nie sprawia problemu zapamiętywanie kombinacji ciosów i kombosów w bijatykach to przy rtsach będzie jeszcze łatwiej. Nie jest sztuką prezycyjnie i szybko klikać na padzie. Jest to wolniejsze niż na kompie, ale nie na tyle by uniemożliwiało granie.

Oczywiście, że jest mało rtsów na konsolach bo nie ma tam zapotrzebowania na nie, nie mniej skoro twórca lub wydawca chce tam wydać grę to widocznie myślą, że im się to opłaci.

W strategię to chyba nigdy nie grałeś. Też mi strategia, przyjęte w społeczności multi danej gry schematy odpowiedniej kolejności budowania i szkolenia jednostek, gdzie nie ma miejsca na improwizowanie. I jak się nie stosujesz to albo jesteś noobem albo po prostu przegrasz bo gra jest niezbalansowana albo zawiera nieprzydatne jednostki, których nikt nie używa.

@Gregario, oczywiście, że jest przewaga jednych nad drugimi. Dlatego albo niech robią crossplatformowe gry, gdzie konsolowców korzystających z k+m łączy z pctowcami albo niech mysz i klawiaturę w trybie multi na konsolach zablokują. Coś za coś. 

Gra na padzie będzie najwyżej mniej dynamiczna, nie musi być uproszczona. Oczywiście, jeśli jakiś programista gdzieś sobie myśli "gra musi być grywalna na padzie, więc usunę umiejętność aktywną tego piechociarza i tamtego czołgu bo sobie z tym nie poradzą" to podziękuję za taki zabieg...

fenr1r
Gramowicz
30/12/2017 21:50

Głupoty piszę..., to zmapuj sobie pada pod Company of Heroes, pograj i wtedy pogadamy. Chciałbym zobaczyć jak gałką kontrolujesz każdą jednostkę z osobna, piechotę rozstawiasz pod osłonami, a pojazdami wykonujesz manewry, wykorzystując przy tym umiejętności aktywne jednostek i dowódcy.

2 godziny temu, Oxygar napisał:

Jak ktoś oczekuje makr i skrótów to jego sprawa, dla mnie to przekreśla grę. Dlatego w starcrafta nie gram po multi. Takie gry to mi się kojarzą od razu z Azjatami.

Widać po tym doskonale, że nie masz pojęcia o czym się wypowiadasz. Skróty w RTSach do podstawa od zawsze. Chociażby ustawienie głupich grup kontrolnych - bez tego nie da się normalnie grać. Chyba, że pod pojęciem strategia widzisz spam i jeżdżenie jednym blobem po mapie. Tylko to jest dokładnie to o czym piszę, totalne uproszczenie pod konsole.

2 godziny temu, Oxygar napisał:

 fakt jest taki że w strategie na konsolach da się grać całkiem komfortowo

Jakie strategie? Halo Wars 2, w które nikt nie gra? Żadna ważna strategia ostatnich lat nie wyszła na konsole. Może oprócz XCOM, ale to jest turówka.




Trwa Wczytywanie