Squadron 42 na godzinnym gameplayu

LM
2017/12/23 16:36

Star Citizen zebrał już ponad 174 miliony dolarów.

Zgodnie z zapowiedzią Cloud Imperium Games przeprowadziło wczoraj stream, podczas którego zaprezentowano obszerny zapis rozgrywki z kampanii fabularnej gry Star Citizen – Squadron 42. Na załączonym do wiadomości materiale możecie zobaczyć fragmenty uchwycone na tzw. Vertical Slice, czyli wersji testowej gry, na której połączono pojedyncze elementy rozgrywki w spójną całość.

Na godzinnym gameplayu możemy zobaczyć interakcje z postaciami niezależnymi, eksplorację, walki w przestrzeni kosmicznej i bezpośrednie starcia z przeciwnikami. Twórcy podkreślają, że zamierzają całkowicie zniwelować przejścia pomiędzy właściwą rozgrywką a przerywnikami filmowymi, co ma znacznie poprawić immersję z kosmicznym symulatorem. Trzeba przyznać, że całość prezentuje się bardzo dobrze, ale masa elementów wymaga jeszcze dopracowania i optymalizacji. Oczywiście nie wskazano konkretnej, a nawet przybliżonej daty premiery modułu Squadron 42.

Przy okazji dowiedzieliśmy się, że zawartość aktualizacji 3.0 do Star Citizen została oddana w ręce wszystkich, którzy wsparli projekt – do tej pory z nowości mogła korzystać niewielka grupa zainteresowanych. Produkcja gry Star Citizen zyskała ogromne wsparcie finansowe społeczności graczy. Projekt wsparły prawie 2 miliony graczy, a łączna zebrana do tej pory kwota przekroczyła 174 miliony dolarów. Tytuł powstaje z myślą o komputerach osobistych.

GramTV przedstawia:

Poniżej możecie zobaczyć archiwalny zapis wspomnianego na początku wiadomości streamu.

Komentarze
20
Sadhu
Gramowicz
24/12/2017 13:09

Nie wiem Panowie, kto ma rację. 

Dla mnie ważne jest, żeby produkcja SC szła gładko i żeby zrobili z tego fajna grę. Jestem nakręcony i liczę na coś naprawdę wyjatkowego. Jak się zawiodę, to jakoś to przełknę, ale szkoda by było całego tego potencjału. Dla mnie gry kosmiczne to najlepsze tytuły, jak kogos nie kręci ten klimat, to ma pewnie zimniejsza głowę i większy dystans.

Sadhu
Gramowicz
24/12/2017 13:09

Nie wiem Panowie, kto ma rację. 

Dla mnie ważne jest, żeby produkcja SC szła gładko i żeby zrobili z tego fajna grę. Jestem nakręcony i liczę na coś naprawdę wyjatkowego. Jak się zawiodę, to jakoś to przełknę, ale szkoda by było całego tego potencjału. Dla mnie gry kosmiczne to najlepsze tytuły, jak kogos nie kręci ten klimat, to ma pewnie zimniejsza głowę i większy dystans.

Usunięty
Usunięty
24/12/2017 01:17
PolAndRock napisał:
3 godziny temu, TigerXP napisał:
4 godziny temu, PolAndRock napisał:

Czy możesz rozwinąć?

Ale co tu rozwijac? Jak mozna okreslac gre system sellerem, skoro ona nawet nie wyszla? 

Nie chce mi sie odpowiadac po kolei na to co napisałes, bo robilem to juz wiele razy i szczerze powiedziawszy wszyscy zwolennicy tej gry pisza to samo, tak jakby kopiowali utarte slogany z oficjalnej strony gry "rewolucyjne rozwiazania", "nowa technologia" bla bla bla.

Póki co twórcy zbieraja kase, pokazuja jakies denne gamepleye, które tak naprawde o niczym nie swiadcza. Do tego dodaja mikrotransakcje, mozliwosc kupywania działek za realne pieniadze, cały czas przekładana data premiery. Naprawde, jesli ktos nie widzi ze to przekret, to albo ma 10 lat, albo chce byc slepy na to co sie dzieje.

BTW od kiedy galaxies było kamieniem milowym. Gra nie była najgorsza, ale to jedne z wielu mmorpg jakie wtedy wyszlo i zbyt dlugo sie nie utrzymalo na rynku.

Widzisz, gdybyś miał jakiekolwiek pojęcie na temat tego co piszesz to byś nie powtarzał takich bzdur. Rewolucyjne rozwiazania i nowe technologie już są zaimplementowane w PTR - który nie jest "jakims dennym gamepleyem" a wszystkimi "modułami" złączonymi w całość. Możliwość testowania w obecnej chwili ma tylko wąska grupa graczy. Mimo to nie nałożono żadnych restrykcji względem publikowania materiałów. Więc jeszcze raz odsylam Cie do YT gdzie są ponad godzinne nagrania z rozgrywki na wersji 3.0. Chyba, że dalej wolisz być niedoinformowanym Ignorantem który idzie w zaparte. System orbitowania planet, realny system dnia i nocy oparty na obrocie planety, dynamiczne questy, przechodzenie z kosmosu do orbity, "skoki w nadświetlnej", itp. są już zaimplementowane w grze. Gra od samego początku miała być dodatkowo fundowana przez fanów co miało ją dodatkowo rozwijać. Zapowiadano rozwój przez przeróżnego rodzaju oferty od gigantycznych statków dla klanów po wspomiane przez Ciebie bazy naziemne. Więc każdy kto wspierał projekt od początku doskonale o tym wiedział i nie jest to żadną niespodzianką. W grze nie ma żadnego Paywalla ograniczającego nas w jakikolwiek sposób ponieważ wszystko można kupić walutą dostępną w SC. Gdybyś był troszke starszy to wiedziałbyś o tym, że najbardziej rewolucyjna w SW:Galaxies była ekonomia (przed kompletnym skopaniem jej przez producentów jak i wielu innych aspektów gry; dobijając gre każdą kolejną łatką). Była ona zupełnie kontrolowana przez graczy, świat był żywy bo nie był ograniczony do setek NPC sprzedających nam crap tylko sami gracze formowali świat jak np. dzisiaj robi to EVE Online. Więc następnym razem proszę zrób jakies rozpozanie, poczytaj a nie powtarzaj głupoty których do końca nie rozumiesz i nie masz ochoty zweryfikować.

Ej, ale tu naprawde nie ma niczego rewolucyjnego O.o PTU to nic innego jak zwykly multiplayer, system orbitalny byl juz w wielu grach,  a ta zamknieta alfa co mowisz to dno. 3 puste ksiezyce ktore jakies ogromne nie są. Ale są puste jak juz powiedziałem. A to że "oglądałes wiele filmików" nie daje Ci w sumie pewnosci do twierdzenia ze NMS przy tym to wał. NMS przynajmniej wyszło i jako tako działa na jakimkolwiek sprzecie XD a z SC jest tak ze co generacja GPU, zadna nie daje wystarczajacej wydajnosci. LOL. Poza tym błagam. Twierdzenie ze to ogromny projekt, ze innowacyjna technologia, ze rewolucyjne rozwiązania(kurde prawie jak Apple) to brednie. Ile to powstaje? A narazie jedyne co widac to tak jak kolega napisał, nieposkładane ze sobą w kupę moduły. Ogladam co jakis czas to Around the Verse, i jedyne co robią to tworza technologie by tworzyc technologie by łatwiej im bylo cos dodac do gry. To moze w 2020 dodadzą cos do gry. Też chcę tą gre , ale hypowac się teraz nie ma sensu. Przy takim zapleczu kasowym powinni robic to szybciej, naprawde. A ostatnia sprawa z Crytekiem tylko im to wydłuzy. I ejszcze raz mowie, tu naprawde nie ma nic rewolucyjnego. Po prostu kilka rzeczy zebrane w całość(jako taką).




Trwa Wczytywanie