Twórcy Civilization VI w opozycji do trendów. Duży dodatek zamiast drobnej zawartości i mikrotransakcji

Patryk Purczyński
2017/11/28 19:17
0
0

Firaxis Games zapowiedziało pełnowartościowy dodatek do Civ VI. Studio wyłamuje się z branżowych trendów i strategii przyjętej przez Take-Two.

Twórcy Civilization VI w opozycji do trendów. Duży dodatek zamiast drobnej zawartości i mikrotransakcji

- Chcemy, by opcjonalne, powtarzające się opłaty dla zaangażowanych graczy pojawiły się w każdym tytule, jaki wydajemy - zapowiadał na początku miesiąca Strauss Zelnick, dyrektor wykonawczy Take-Two. Strategia została opracowana na podstawie wyników finansowych spółki. 42 proc. przychodów wypracowanych w ostatnim kwartale pochodziło bowiem z mikropłatności. W opozycji do tej strategii stoi Firaxis Games. W grach studia spod znaku XCOM i Civilization okazji do drobnych zakupów nie uświadczymy.

Zamiast tego są wartościowe DLC i pełnowymiarowe dodatki. Civ VI właśnie doczekało się zapowiedzi takowego - Rise and Fall. - Jeśli chodzi o powracające płatności, jest wiele sposobów na osiągnięcie tego celu: mikrotransakcje, dodatki i zawartość dystrybuowana drogą cyfrową - komentuje Anton Strenger, główny projektant wspomnianego rozszerzenia. Jego zdaniem Firaxis Games funkcjonuje właśnie w ten sposób, ponieważ duże dodatki najlepiej wpasowują się w tworzone przez studio tytuły.

GramTV przedstawia:

- Jedną z przyczyn, dla których uważamy, że to nam się tak dobrze sprawdza, jest fakt, że z opartymi na systemach, proceduralnymi grami jak Civilization czy XCOM mamy możliwość nie tylko dodawania zawartości, jak dzieje się to w wielu innych tytułach, ale też dokonywania naprawdę głębokich zmian w naszych systemach i zasadach. Sądzimy, że to wyjątkowa możliwość - dodaje Strenger.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!