Jeden z deweloperów Wiedźmina 3 udostępnił modyfikację, która zmienia równowagę rozgrywki

LM
2017/11/21 12:35

Zmiany w umiejętnościach, wyposażeniu i nieco zwiększony poziom trudności.

Jeden z deweloperów Wiedźmina 3 udostępnił modyfikację, która zmienia równowagę rozgrywki

W sieci pojawiła się najnowsza modyfikacja do gry Wiedźmin 3: Dziki Gon, dzięki której będziemy mogli spróbować swoich sił w modelu rozgrywki, który jest bliższy pierwotnym planom twórców. Za jego powstanie odpowiada Andrzej Kwiatkowski – starszy projektant mechanizmów rozgrywki w CD Projekt RED, który na koncie ma m.in modyfikację Full Combat Rebalance do Wiedźmina 2. Immersion and Gameplay Tweaks wprowadza szereg zmian w systemie walki, umiejętnościach Geralta czy przedmiotach, które znajdujemy podczas gry. Niektóre z nich stały się teraz bardziej użyteczne, a przy tym zmniejszono znaczenie umiejętności i wyposażenia, które znacznie upraszczało mechanikę rozgrywki. Ostatecznie gra jest nieco trudniejsza i wymagająca.

GramTV przedstawia:

Pełną listę zmian i pliki modyfikacji znajdziecie pod tym adresem. Warto pamiętać, że Immersion and Gameplay Tweaks nie jest kompatybilny z innymi modyfikacjami, które wpływają na podstawowe mechanizmy rozgrywki, więc warto je wcześniej odinstalować.

Komentarze
12
Usunięty
Usunięty
27/11/2017 18:56
Dnia 21.11.2017 o 23:09, terixAS napisał:

Eh.. Bugi, glitche - ogólnie rozumiane błędy. Wogóle co to za era modowania gier? Takie praktyki, to niech Bethesda stosuje. Wydaja niedorobione gry, a potem gracze siedzą i sciągają X gb modów. Bo po co się starać i dopracować grę, kiedy moderzy ich wyręczą. A z modami do wiedźmina jest tak, że jedno poprawiają, a drugie psują. Wiem co mówię bo sporo czasu z tym spędziłem. Nie da się osiągnąć idealnego efektu. Jak mówiłem - mody to protezy, to jak wstawić sztuczne piekne zęby starej babie /uploads/emoticons/biggrin.png" srcset="/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" title=":D" width="20" />

Dziwne ja gram na modach(stlm 3.2, HD Reworked 4.8, improved particle system) w Wiedźmina 3  i nie mam żadnych błędów w grze więc ja się zapytam czy piszesz tylko aby pisać. Druga sprawa ilość błędów w Wiedźminie 3 w dniu premiery w porównaniu do gier Bethesdy to ilość prawie niewidoczna. 

Usunięty
Usunięty
27/11/2017 18:56
Dnia 21.11.2017 o 23:09, terixAS napisał:

Eh.. Bugi, glitche - ogólnie rozumiane błędy. Wogóle co to za era modowania gier? Takie praktyki, to niech Bethesda stosuje. Wydaja niedorobione gry, a potem gracze siedzą i sciągają X gb modów. Bo po co się starać i dopracować grę, kiedy moderzy ich wyręczą. A z modami do wiedźmina jest tak, że jedno poprawiają, a drugie psują. Wiem co mówię bo sporo czasu z tym spędziłem. Nie da się osiągnąć idealnego efektu. Jak mówiłem - mody to protezy, to jak wstawić sztuczne piekne zęby starej babie /uploads/emoticons/biggrin.png" srcset="/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" title=":D" width="20" />

Dziwne ja gram na modach(stlm 3.2, HD Reworked 4.8, improved particle system) w Wiedźmina 3  i nie mam żadnych błędów w grze więc ja się zapytam czy piszesz tylko aby pisać. Druga sprawa ilość błędów w Wiedźminie 3 w dniu premiery w porównaniu do gier Bethesdy to ilość prawie niewidoczna. 

Usunięty
Usunięty
21/11/2017 23:09
TigerXP napisał:
10 minut temu, terixAS napisał:

Gdyby rzeczywiście tak było, to bym się tym nie przejmował. Mody to tylko proteza - marny substytut tego co mogło być, a nie ma i wszystkie jak jeden mąż zabugowane i niedopracowane. Poza tym chcę mieć grę taką jaką obiecywali twórcy, bez bawienia się w mody. W końcu się im za te gry płaci.

Przepraszam ze smiałem cos poradzic dla waćpana. I nie przesadzaj z tym zabugowaniem, napisalbym ze nie jest tak zle, gdybym w ogóle wiedzial co masz na mysli piszac "zabugowany mody".

Eh.. Bugi, glitche - ogólnie rozumiane błędy. Wogóle co to za era modowania gier? Takie praktyki, to niech Bethesda stosuje. Wydaja niedorobione gry, a potem gracze siedzą i sciągają X gb modów. Bo po co się starać i dopracować grę, kiedy moderzy ich wyręczą. A z modami do wiedźmina jest tak, że jedno poprawiają, a drugie psują. Wiem co mówię bo sporo czasu z tym spędziłem. Nie da się osiągnąć idealnego efektu. Jak mówiłem - mody to protezy, to jak wstawić sztuczne piekne zęby starej babie :D




Trwa Wczytywanie