System Shock 2 doczekał się najnowszej aktualizacji

LM
2017/09/30 14:00
2
0

Łatka wprowadza garść poprawek w rozgrywce i działaniu aplikacji.

System Shock 2 doczekał się najnowszej aktualizacji

Nightdive Studios zaskoczyło fanów gry System Shock 2, udostępniając najnowszą, opatrzoną numerem 2.46 łatkę do wspomnianej produkcji po 18 miesiącach przerwy w aktualizacjach. Przypomnijmy, że tytuł zadebiutował na rynku w sierpniu 1999 roku, a za jego produkcję odpowiedzialne jest studio Irrational Games.

GramTV przedstawia:

Omawiana aktualizacja ma przede wszystkim wykluczyć wszelkie błędy techniczne, których mogli doświadczyć użytkownicy najnowszych systemów operacyjnych. Jednocześnie z gry zniknęła masa błędów powiązanych z mechaniką rozgrywki, zadaniami czy oprawą audiowizualną. Domyślna rozdzielczość startowa gry ustawiona została na pułapie 800 × 600, ale dzięki poprawkom interfejs użytkownika w grze będzie poprawnie skalował się do rozdzielczości Full HD i wyższych. Zmiany nastąpiły także w domyślnych ustawieniach sterowania. Na razie łatka jest kompatybilna wyłącznie z systemem operacyjnym Windows, ale już wkrótce dedykowane usprawnienia pojawią się dla Linuksa i Maca. Pełną listę zmian znajdziecie pod tym adresem.

Komentarze
2
Blackhand
Gramowicz
30/09/2017 19:18

Parafrazując stary slogan reklamowy nVidii: "the way it's meant to be remastered". Gości z Nightdive to solidna firma, dobrze, że z GOGiem współpracują, więc ich reedycje starych gier dostępne są (zwykle) także w wersji drm free. Można mieć zastrzeżenia co do tego choćby, że np. w Turokach pozmieniali gdzieniegdzie dość poważnie layout poziomów, ale tak czy inaczej - widać, że wiedzą co robią (np. w T2 dostępne są do wyboru oba soundtracki - N64/PC), nie wiem, czy nie mogliby wręcz korzystać ze starego sloganu Interplaya - "by gamers for gamers". OŻW! /uploads/emoticons/tongue.png" srcset="/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" title=":P" width="20" />

W moim rankingu to od zawsze najlepsza gra FPP wszech czasów. Ciszy mnie, że nie tylko ja tak uważam. Szacuneczek dla ekipy za wspieranie tego arcydzieła niemal 20 lat od premiery. I kilku innych kultowych gierek z Bad Mojo na czele. :D