Informacje

Twórcy PlayerUnknown's Battlegrounds celowali w sprzedaż... 300 tys. kopii gry

...

Chyba nikt nie przewidział aż tak ogromnego sukcesu PlayerUnknown's Battlegrounds. Sami autorzy gry w swych założeniach byli, jak się okazuje, bardzo skromni.

Twórcy PlayerUnknown's Battlegrounds celowali w sprzedaż... 300 tys. kopii gry - obrazek 1

PlayerUnknown's Battleground sprzedało się w 10 milionach egzemplarzy. Ten fenomenalny wynik grze znanej przed premierą stosunkowo wąskiemu gronu udało się osiągnąć w ledwie pół roku i to wyłącznie na jednej platformie. Nie tylko branżowi eksperci mogą być takim obrotem spraw zaskoczeni. Konsternacja - i to znacznie wcześniej - zapanowała również w obozie twórców strzelanki.

- Wielu członków wewnętrznego zespołu nie mogło w to uwierzyć - przyznaje Brendan Greene, szef działu kreacji w studiu Bluehole. Jak zdradza, obecni w zespole weterani przemysłu interaktywnej rozrywki podejrzewali, że PlayerUnknown's Battlegrounds rozejdzie się w przedziale 200-300 tys. egzemplarzy, licząc pierwszy rok sprzedaży. On sam w swych przewidywaniach był śmielszy, szacując milion w ciągu pierwszego miesiąca.

- Kiedy faktycznie gra osiągnęła ten pierwszy milion, w biurze pojawiło się wiele uśmiechniętych twarzy - wspomina Greene. Nawet jemu trudno byłoby sobie jednak wyobrazić, że produkcja Bluehole stanie się aż tak popularna. Teraz jednak nie cofa się przed porównaniami PlayerUnknown's Battlegrounds nawet do samego League of Legends.

Najnowsze
Lubisz nas?