Informacje

Obsidian tworzy dużego RPG-a na silniku Unreal Engine

... LM

Wcześniejsze przecieki otrzymały potwierdzenie w formie oferty pracy dla doświadczonego artysty UI.

Obsidian tworzy dużego RPG-a na silniku Unreal Engine - obrazek 1

Jeszcze w tamtym roku ujawniono, że studio Obsidian Entertainment pracuje nad tajnym projektem. Do tej pory wiedzieliśmy jedynie, że gra wykorzysta silnik Unreal Engine 4, a na czele zespołu staną Tim Cain i Leonard Boyarsky. Wprawdzie niespełna dwa tygodnie temu Feargus Urquhart dał do zrozumienia, że Pillars of Eternity II: Deadifre nie jest największym z projektów studia, ale do samej gry się nie odniósł. Tymczasem na oficjalnej stronie Obsidianu pojawiło się interesujące ogłoszenie o pracę. Poszukiwany jest starszy artysta UI, który zaprojektuje i stworzy interfejs użytkownika w nowej grze RPG na kilka platform. Wymagana jest m.in. dobra znajomość silnika Unreal i doświadczenie przy produkcjach AAA. Warto podkreślić, że zgodnie z ogłoszeniem nad UI będzie czuwać zespół, więc bez wątpienia ekipa odpowiedzialna za całą produkcję musi być spora.

Wprawdzie Feargus Urquhart przyznał, że nowa gra nie jest powiązana z uniwersum Fallouta, ale jednocześnie zdradził, że zagrał ponownie w New Vegas na potrzeby projektu. Co to może być? Podzielcie się swoimi typami w komentarzach.

Najnowsze
Lubisz nas?