Zrealizowanie wybranego pomysłu zajmie jednak sporo czasu.
Zrealizowanie wybranego pomysłu zajmie jednak sporo czasu.
Prezes i współzałożyciel Blizzarda, Mike Morhaime, podczas spotkania podsumowującego wyniki finansowe, rozpoczął swe przemówienie od stwierdzenia, że firma dzieli swój czas między już istniejące marki. Przypomniał także, że w ubiegłym roku Allen Adham powrócił do firmy i zajmuje się różnymi, kiełkującymi pomysłami.
- Mamy obecnie kilka zespołów zajmujących się świeżymi pomysłami, pod wodzą jednych z najbardziej doświadczonych projektantów gier w Blizzardzie - powiedział Morhaime. - Muszę powiedzieć, że tworzenie nowych gier wysokiej jakości na dowolną platformę zajmie nieco czasu. Jak już pokazywaliśmy w przeszłości, nie zamierzamy wydać żadnej gry, która nie spełni naszych oczekiwać albo oczekiwań graczy. Jeśli chodzi o nowe marki, sytuacja wygląda lepiej niż kiedykolwiek w naszej historii. Dokładamy starań, by powstawały nowe inicjatywy. Niezależnie, czy przygotowujemy gry na obecne, czy nowe platformy, czy są to nowe, czy istniejące marki, są to pomysły, którymi nasze zespoły zajmują się z pasją i które powinny przyciągnąć sporą liczbę odbiorców.
Morhaime wspomniał również, że firma zastanawia się nad nowymi platformami typu urządzenia mobilne.
Ostatnia, nowa marka Blizzarda - Overwatch - odniosła ogromny sukces, przyciągając ponad 30 milionów graczy.