Activision zamierza "poprawić rytm" wydawania DLC do Destiny 2

Małgorzata Trzyna
2017/07/04 19:45
4
0

W Destiny twórcy nie nadążali z zaspokajaniem apetytu na nową zawartość - podkreśla szef Activision Publishing, Eric Hirshberg.

Activision zamierza

Destiny cieszyło się sporą popularnością, ale szef Activision Publishing, Eric Hirshberg, uważa, że gracze byli rozczarowani tempem wydawania popremierowych dodatków. W ciągu roku od premiery Destiny, które ukazało się we wrześniu 2014, wydano The Dark Below (grudzień 2014), House of Wolves (maj 2015) i The Taken King (wrzesień 2015). Na wydanie kolejnego pakietu - Rise of Iron - czekaliśmy do września 2016. W przypadku Destiny 2 podejście firmy ma być nieco bardziej agresywne:

- Wiele rzeczy udało się w Destiny 1, ale nie wszystko. Jedną z takich rzeczy było utrzymanie tempa wydawania nowej zawartości, która była bardzo pożądana przez graczy. I choć czuję, że DLC The Dark Below, House of Wolves, The Taken King i Rise of Iron były świetne, z pewnością był apetyt na więcej.

GramTV przedstawia:

- Po premierze Destiny 2 dodatkowe zespoły AAA należące do Activision będą współpracować z Bungie, przygotowując dodatkową zawartość - będą to Vicarious Visions i High Moon. To pozwoli nam udostępniać jeszcze solidniejsze porcje dodatkowej zawartości.

Vicarious Visions w minionych latach zajmowało się niemal wyłącznie serią Skylanders, zaś High Moon, po ukończeniu prac nad Call of Duty: Advanced Warfare na PS3 i Xboksa 360 pomagało Bungie w pracach nad Destiny. Oba zespoły są doświadczone, zatem ich pomoc z pewnością się przyda podczas prac nad dodatkową zawartością dla Destiny 2.

Destiny 2 trafi na PS4 i Xboksa One 6 września, zaś na PC - 24 października 2017.

Komentarze
4
Kash28
Gramowicz
05/07/2017 16:31

Trochę brutalnie to brzmi dla portfela.

Według mnie Destiny 2 powinno też zebrać do kupy to co było do Rise of Iron włacznie przemodelować to na modłę z Destiny 2 i tego co zapowiedzieli. Dać to ludziom. Śmieszne jest to że daja nowe "światy" gdzie potencjał starych nie wykorzystany. Wydaje mi się nie stety że z dlc będzie jak z jedynka. :/ 

Usunięty
Usunięty
05/07/2017 09:42

"10 letni plan" nie zakładał utrzymywania pierwszej części przez ten okres czasu

Usunięty
Usunięty
04/07/2017 21:47

Przesiedziałem w Destiny ponad 500h solo i z randomami, więc śmiem twierdzić, że jednak nadawała się. :)




Trwa Wczytywanie