Znamy wymagania sprzętowe StarCraft: Remastered

LM
2017/07/03 09:16
4
0

Fani klasycznego RTS-a nie muszą zaprzątać sobie głowy modernizacją peceta.

Znamy wymagania sprzętowe StarCraft: Remastered

Kilka dni temu dowiedzieliśmy się, że zapowiedziany remaster pierwszej odsłony StarCrafta ukaże się 14 sierpnia. Jeśli zastanawialiście się, jak odświeżona oprawa graficzna wpłynie na wymagania sprzętowe gry, to mamy dla Was odpowiedź. Blizzard ujawnił minimalne i zalecane konfiguracje dla StarCraft: Remastered. Wygląda na to, że twórcy nie pokusili się o większe zmiany czy przebudowanie silnika gry, a jedynie lekko go usprawnili, zwiększając dostępna skalę rozdzielczości i implementując ładniejsze tekstury. Tym samym stało się jasne, że tytuł uruchomią nawet ci użytkownicy, którzy od długiego czasu nie modernizowali sprzętu.

GramTV przedstawia:

Minimalna konfiguracja:

  • System: Windows 7 lub nowszy
  • Procesor: Intel® Pentium D | AMD Athlon 64 X2
  • Pamięć: 2 GB RAM
  • Grafika: NVIDIA GeForce 6800 | ATI Radeon X1600 Pro
  • Dysk: 2,8 GB wolnego miejsca

Rekomendowana konfiguracja:

  • System: Windows 7 lub nowszy
  • Procesor: Intel Core 2 Duo E6600 (2.4 GHz) | AMD Athlon 64 X2 5000+
  • Pamięć: 4 GB RAM
  • Grafika: NVIDIA GeForce 8800 GT | ATI Radeon HD 4850
  • Dysk: 2,8 GB wolnego miejsca
Komentarze
4
Usunięty
Usunięty
12/07/2017 06:08
One_of_the_Many napisał:

To jest dobry przykład pokazujący jak z biegiem czasu maleje wydajność produkowanego oprogramowania. SC1 potrzebował ile RAMu? 16 MB?

Żeby nie było - nie obwiniam tu twórców. Zjawisko to ma swoje mocne uzasadnienie. Ale nadal zadziwiające jak wiele mocy się obecnie marnuje.

To prawda, w obecnych czasach zwyczajnie nie opłaca się programować tak niskopoziomowo jak kiedyś, ale jest też druga strona tego medalu. Często wymagania do takich gier podawane są nad wyrost bo studio może nie mieć starszych i działających komputerów, albo nie ma to sensu bo 99,9% użytkowników ma lepszą konfigurację.

One_of_the_Many
Gramowicz
03/07/2017 15:45

To jest dobry przykład pokazujący jak z biegiem czasu maleje wydajność produkowanego oprogramowania. SC1 potrzebował ile RAMu? 16 MB?

Żeby nie było - nie obwiniam tu twórców. Zjawisko to ma swoje mocne uzasadnienie. Ale nadal zadziwiające jak wiele mocy się obecnie marnuje.

MisioKGB
Gramowicz
03/07/2017 10:20

Dawno nie widziałem tak pięknych wymagań sprzętowych, łezka się w oku kręci. 8800GT kupiłem przy premierze Company of Heroes, to była dobra karta!




Trwa Wczytywanie