Two Worlds II na PC z mikropłatnościami. TopWare odpiera ataki graczy

Patryk Purczyński
2017/06/19 20:05

Nie wszystkim spodobało się nowe Two Worlds II na PC. Po wdrożeniu aktualizacji 2.0 TopWare Interactive zmuszone zostało do wydania oświadczenia.

Two Worlds II na PC z mikropłatnościami. TopWare odpiera ataki graczy

Po siedmiu latach od premiery Two Worlds II na PC doczekało się poważnej aktualizacji, w ramach której w grze pojawiły się m.in. osiągnięcia czy mikropłatności. "W 2010 roku, kiedy ukazywała się ta produkcja, Steam nie obsługiwał wspomnianych funkcji" - wyjaśnia TopWare Interactive. Były one za to dostępne na Xbox Live i korzystała z nich wersja na Xboksa 360. Teraz mogą się nimi cieszyć również gracze na komputerach.

Problem w tym, że nowe rozwiązania - zwłaszcza w zakresie mikrotransakcji - nie wszystkim przypadły do gustu. Dlatego też TopWare tłumaczy: "Na podstawie naszego siedmioletniego doświadczenia z wersją na X360 wiemy, że jest wielu użytkowników, którzy lubią korzystać z opcji kupowania przedmiotów takich jak eliksir zdrowia czy many. Ci, którzy tego nie lubią, nie muszą niczego kupować - tak samo jak użytkownicy wersji na Xboksa 360 od 2010 roku".

GramTV przedstawia:

"Two Worlds II nie ujest grą free-to-play czy pay-to-play. Każdy, kto ma gręw swoich zbiorach, ma do dyspozycji pełny produkt i całościowe doznania. Jedynymi specjalnymi przedmiotami, których nie obejmuje standardowa wersja, są te dołączone do edycji digital deluxe, innych edycji specjalnych i Season Passa. Tych przedmiotów nie można jednak nabyć w ramach mikropłatności" - dodaje TopWare Interactive.

Komentarze
12
TobiAlex
Gramowicz
20/06/2017 15:55
Robert321 napisał:

Ale co zmieniło się od normalnej wersji w tej edycji? Dodali "tylko" mikropłatności i osiągnięcia? Dodali questy jakieś? Poprawili grafikę?

Wyszedł dodatek (płatny)

Robert321
Gramowicz
20/06/2017 12:56

Ale co zmieniło się od normalnej wersji w tej edycji? Dodali "tylko" mikropłatności i osiągnięcia? Dodali questy jakieś? Poprawili grafikę?

Usunięty
Usunięty
20/06/2017 12:46
LSZ napisał:

"Na podstawie naszego siedmioletniego doświadczenia z wersją na X360 wiemy, że jest wielu użytkowników, którzy lubią korzystać z opcji kupowania przedmiotów takich jak eliksir zdrowia czy many. Ci, którzy tego nie lubią, nie muszą niczego kupować (...)" Po prostu nie wiem co powiedzieć. W grze singleplayer RPG takie rzeczy albo się znajduje w świecie gry albo własnym sumptem wytwarza się ze znalezionych składników. Co nas czeka w przyszłości? W grze FPP za prawdziwe pieniądze można będzie kupować amunicję? No przecież nikt nikogo do niczego nie zmusza. Możesz przejść grę wymachując saperką w stylu stealth. Gdzie to wszystko zmierza?!?!?!

To nie do konca tak. W normalnej grze są mikstury itp. Można je przygotowac samemu, kupić (w sklepach w grze, za pieniądze naszego bohatera) albo znalezc. Teraz dodatkowo można je kupić za prawdziwe pieniądze. Gdyby z gry zostały usunięte mikstury i moglibyśmy tylko kupowac je przez mikroplatnosci, wtedy dołączyłbym się do bojkotu. Jednak widzę, że TopWare chciało tylko dorobić sobie trochę na leniwych graczach. Studio ma za sobą trudne czasy, więc rozumiem skąd taki zabieg. Nie popieram, ale nie jestem tez przeciwko. A sama gra była całkiem przyjemna i posiadała kilka ciekawych, choc niezbyt dobrze zrealizowanych pomysłów. Na przykład granie na instrumentach rodem z Guitar Hero. W Skyrim też są instrumenty, a jednak grac na nich nie można. Udane za to otwieranie zamków, kradzież kieszonkowa. Całkiem niezła gra, takie 7/10, ale chyba nie więcej.




Trwa Wczytywanie