Informacje

Capcom wyjaśnia przyczyny opóźnienia Monster Hunter World na PC

... Małgorzata Trzyna

Twórcy chcą jak najlepiej zoptymalizować grę.

Capcom wyjaśnia przyczyny opóźnienia Monster Hunter World na PC - obrazek 1

Podczas E3 2017 Capcom zapowiedział Monster Hunter World na PC, PS4 i Xboksa One. Ci, którzy zdecydują się na pecetową wersję, będą musieli poczekać nieco dłużej niż gracze, którzy wybiorą wersję na konsole. Jak wyjaśnił producent, Ryozo Tsujimoto, w rozmowie z Glixel:

- Wersja na PC ukaże się nieco później niż wersja konsolowa. Chcemy dać sobie czas, by zoptymalizować wersję na PC. Zespół z Osaki, który zajmuje się Monster Hunterem, nie stworzył wcześniej zbyt wielu gier na PC, ale chcemy poświęcić tyle czasu, ile będzie trzeba, by wszyscy czerpali jak najlepsze wrażenia z gry.

W Monster Hunter World wcielimy się w łowcę, który walczy z groźnymi bestiami. W grze będziemy mogli grać sami lub połączyć siły z maksymalnie trzema innymi łowcami w sieciowym trybie wieloosobowym. Po raz pierwszy możliwa będzie współpraca między graczami z Japonii a graczami z Zachodu. Premiera na konsolach planowana jest na początek 2018 roku.

Capcom wyjaśnia przyczyny opóźnienia Monster Hunter World na PC - obrazek 2

Najnowsze
Lubisz nas?