Capcom wyjaśnia przyczyny opóźnienia Monster Hunter World na PC

Małgorzata Trzyna
2017/06/16 15:50
3
0

Twórcy chcą jak najlepiej zoptymalizować grę.

Capcom wyjaśnia przyczyny opóźnienia Monster Hunter World na PC

Podczas E3 2017 Capcom zapowiedział Monster Hunter World na PC, PS4 i Xboksa One. Ci, którzy zdecydują się na pecetową wersję, będą musieli poczekać nieco dłużej niż gracze, którzy wybiorą wersję na konsole. Jak wyjaśnił producent, Ryozo Tsujimoto, w rozmowie z Glixel:

GramTV przedstawia:

- Wersja na PC ukaże się nieco później niż wersja konsolowa. Chcemy dać sobie czas, by zoptymalizować wersję na PC. Zespół z Osaki, który zajmuje się Monster Hunterem, nie stworzył wcześniej zbyt wielu gier na PC, ale chcemy poświęcić tyle czasu, ile będzie trzeba, by wszyscy czerpali jak najlepsze wrażenia z gry.

W Monster Hunter World wcielimy się w łowcę, który walczy z groźnymi bestiami. W grze będziemy mogli grać sami lub połączyć siły z maksymalnie trzema innymi łowcami w sieciowym trybie wieloosobowym. Po raz pierwszy możliwa będzie współpraca między graczami z Japonii a graczami z Zachodu. Premiera na konsolach planowana jest na początek 2018 roku.

Komentarze
3
Usunięty
Usunięty
16/06/2017 17:27

Juz znalazlem info w newsie haha 

Usunięty
Usunięty
16/06/2017 17:25

Xelrah czy na pc czy to na konsole niema nic podobnego do DD , wiec ja tez sie jaram tym tytulem. Powiedz mi tylko jesli jestes w temacie , czy dopisek world oznacza syf multiplayerowy ?

Usunięty
Usunięty
16/06/2017 16:00

Zrozumiałe i jak tylko nie będzie to bardzo długie opóźnienie to nie mam nic przeciw. Niech się postarają żeby gra dobrze hulała na PC bo brakuje mi czegoś ala Dragon's Dogma, a po 300+ godzinach człowiek jednak by coś innego obgrał od czasu do czasu (a tu ni ma nic wystarczająco podobnego na PC) :)




Trwa Wczytywanie