Wciel się w zabójcę i wykonuj zlecenia, nie dając się wykryć.
Wciel się w zabójcę i wykonuj zlecenia, nie dając się wykryć.
Square Mountain udostępniło nowy materiał wideo z No Trace, prezentujący fragmenty rozgrywki. Gra łączy rozwiązania typowe dla twin-stick shooterów (podobne do Hotline Miami) i skradanek (Hitman, Splinter Cell).
W No Trace wcielamy się w agenta, który odłączył się od swej potajemnej organizacji i zaczął działać na własną rękę, wypełniając różne kontrakty. W grze możemy spróbować nie dać się wykryć celom czy byłym współpracownikom albo po prostu wszystkich zastrzelić bądź pokonać w walce wręcz. Możemy precyzyjnie celować w różne części ciała przeciwników (np. w rękę, by zmusić ich do upuszczenia broni albo w nogę, by przestali się poruszać). Wykorzystano też umiejętność "naznacz i zabij", znaną ze Splinter Cell Conviction.
Każda lokacja ma własny, unikatowy układ i pozwala dobrać się do ofiary na różne sposoby. Przykładowo, aby dostać się do biura, udajemy się na parking, przemykamy obok strażników i pozbywamy się kamery monitoringu. Kluczową rolę odgrywa planowanie - w trybie Inspection czas staje w miejscu, a gracze mają okazję przyjrzeć się dokładnie pomieszczeniu, do którego zamierzają wkroczyć, by sprawdzić, gdzie znajdują się ciekawe obiekty, NPC i którędy można uciec, gdyby coś poszło nie tak. W każdej misji napotykamy losowo wygenerowanych przeciwników, a więc za każdym razem rozgrywka będzie wyglądać nieco inaczej.
No Trace zmierza na PC, a premiera przewidywana jest na drugi kwartał 2018.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!