CI Games będzie naprawiać grę Sniper: Ghost Warrior 3

Patryk Purczyński
2017/04/30 10:30
4
0

Start gry Sniper: Ghost Warrior 3 jest daleki od wymarzonego. CI Games zamierza jednak naprawić najbardziej doskwierające odbiorcom błędy.

CI Games będzie naprawiać grę Sniper: Ghost Warrior 3

CI Games wydało oświadczenie w sprawie stanu technicznego Sniper: Ghost Warrior 3. Obecnie grę trawią liczne błędy, ale twórcy zamierzają je usunąć. - Tytuł jest ciepło przyjęty w mediach (opinię tę nie do końca potwierdza średnia ocen - przyp. red.), a my zbieramy cenne podpowiedzi od graczy i aktywnie podejmujemy kroki, by Sniper: Ghost Warrior 3 stał się jeszcze lepszy - zapewnia prezes polskiej firmy odpowiedzialnej za grę, Marek Tymiński.

- Zanim wypuścimy jakąkolwiek nową zawartość, oddelegowaliśmy załogę do dalszego optymalizowania Snipera 3. Chcemy rozwiązać problemy z prędkością wyświetlania klatek i czasem ładowania lokacji. Dopiero gdy upewnimy się, że zostały poczynione właściwe kroki względem poprawy działania gry, zaczniemy wdrażać dodatki takie jak mocno pożądany tryb multiplayer - dodaje.

GramTV przedstawia:

My tymczasem zachęcamy do lektury naszej recenzji Sniper: Ghost Warrior 3.

Komentarze
4
Usunięty
Usunięty
01/05/2017 11:22
13 godzin temu, TobiAlex napisał:

Oprócz tego, że nie ma CryEngine 4 tylko jest CryEngine 3 i CI cały czas nie ogarnęło tego silnika to z resztą zgadzam się z przedmówcami. Nie dość, że gra ma masę błędów, to jeszcze nie dostała multi, ale do dnia premiery była cisza. Polaczki okazali się gori od Ubi, EA i innych razem wziętych. No i w sumie nie słyszałem o tym, że zawsze zganiali to na silnik. Jeżeli to prawda... to brak słów i ręce opadają, bo o ile od strony developerskiej do Unreal Engine 3 i CryEngine 3 nie mogę się wypowiadać, bo nigdy tych silników nie używałem, o tyle odnośnie ChromeEngine jakieś pojęcie mam i szczerze mówiąc ten silnik jest bardzo prosty w ogarnięciu. Świadczy to tylko jakich ludzi oni zatrudniają, albo może inaczej - ciekawe ile tam zarabiają.

Ehem SGW2 i Enemy Front  były robione na CryEngine 3 natomiast SGW3 to CryEngine 4 co i tak to stara wersja dla przykładu nowy Prey jest na CryEngine 5.    

TobiAlex
Gramowicz
30/04/2017 22:01

Oprócz tego, że nie ma CryEngine 4 tylko jest CryEngine 3 i CI cały czas nie ogarnęło tego silnika to z resztą zgadzam się z przedmówcami. Nie dość, że gra ma masę błędów, to jeszcze nie dostała multi, ale do dnia premiery była cisza. Polaczki okazali się gori od Ubi, EA i innych razem wziętych. No i w sumie nie słyszałem o tym, że zawsze zganiali to na silnik. Jeżeli to prawda... to brak słów i ręce opadają, bo o ile od strony developerskiej do Unreal Engine 3 i CryEngine 3 nie mogę się wypowiadać, bo nigdy tych silników nie używałem, o tyle odnośnie ChromeEngine jakieś pojęcie mam i szczerze mówiąc ten silnik jest bardzo prosty w ogarnięciu. Świadczy to tylko jakich ludzi oni zatrudniają, albo może inaczej - ciekawe ile tam zarabiają.

Usunięty
Usunięty
30/04/2017 16:26
40 minut temu, Buckkk napisał:

Standarodowa patologia gier komputerowych. Wydać niedopracowany produkt. Zebrać żałosne recenzje. Poprawiać. Wydawałoby się, że ludzie odpowiedzialni za to wszystko, są inteligentni. Ale tak nie jest. Cała masa gamoni, którzy nie potrafią myśleć kompleksowo i przyszłościowo, nawet w dobie tylu innych przykładów tandeciarstwa. Smutno na to patrzeć i tym bardziej uczestniczyć w tym.

To że gra jest wybrakowana i będzie łapatana było wiadomo odkąd city interactive postanowiło wydać gre tylko i wył. w edycji z season passem. To od razu oznaczało że gra będzie wybrakowana i pełna błędów.

Natomiast jestem jednym z tych co nie mieli złudzeń i wiedzieli, że jeśli chodzi o optymalizację to będzie dno. CI nie potrafiło okiełznać Chrome engine 4 przy produkcji pierwszego SGW i marudziło jaki to beznadziejny silnik, potem wydali słabego Alien Rage na Unreal Engine 3 który optymalizacyjnie to było dno totalne (gorzej niż Rainbow Six Vegas 1) i oczywiście wina silnika a nie CI. No i co przy zapowiedziach SGW 2 z pompą zapowiadali jak to gra będzie AAA oraz używa Cry Engine 3 i oczywiście powtórka z rozrywki. I teraz wydali SGW na CryEngine 4, a graficznie to wygląda coś pomiędzy Far Cry 1  i Far Cry 2, a optymalizacja leży i kwiczy.




Trwa Wczytywanie