Prey - znamy wymagania sprzętowe

Katarzyna Dąbkowska
2017/04/28 09:20

Sprawdźcie, czy grę będziecie mogli włączyć również na swoim sprzęcie.

Prey - znamy wymagania sprzętowe

Wczoraj informowaliśmy, że posiadacze konsol PlayStation 4 oraz Xbox One mogą cieszyć się już wersją demonstracyjną gry Prey. Gracze, którzy mają jednak pecety muszą pocieszyć się jedynie wymaganiami sprzętowymi tego tytułu. Sprawdźcie zatem, czy wasz sprzęt uciągnie produkcję:

  • Wymagania minimalne
  • Procesor: Intel i5-2400/AMD FX-8320 (lub lepszy)
  • Karta graficzna: GTX 660 2 GB/AMD Radeon 7850 2 GB (lub lepsza)
  • Pamięć: 8GB RAM
  • Wymagania zalecane
  • Procesor: Intel i7-2600K/AMD FX-8350 (lub lepszy)
  • Karta graficzna: GTX 970 4 GB/AMD R9 290 4 GB (lub lepsza)
  • Pamięć: 16GB RAM

GramTV przedstawia:

Prey zadebiutuje już w przyszłym tygodniu na PC, PlayStation 4 oraz Xboksie One. Więcej informacji o produkcji znajdziecie pod tym adresem.

Komentarze
17
MisioKGB
Gramowicz
05/05/2017 08:07
Dnia 3.5.2017 o 11:29, Numenpl napisał:

 

To są partacze jeśli chodzi o optymalizację, natomiast nic nie pisałem czy ich gry są słabe bądź dobre.

Ok ok jasne, nadinterpretowalem Twoja wypowiedź. Swoją drogą w kilka miesięcy podnieśli wymagane 8GB RAM do 16GB, właśnie jestem w trakcie zmiany sprzętu i przenoszę się z DDR3 na DDR4, ale 8GB. Nie uśmiecha mi się wydawać kolejnych 3 stów na drugą kość, żeby Prey mi na ultra chodził, co nie zmienia faktu, że sam upgrade daje wiele radochy /uploads/emoticons/smile.png" srcset="/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" title=":)" width="20" />

Usunięty
Usunięty
03/05/2017 11:29

 

18 godzin temu, MisioKGB napisał:

Arkane Studios to nie są partacze zapewniam. Nie potrafią optymalizować gier, ale same gry są... świetne. Pamiętasz Dark Messiah of Might and Magic?

To są partacze jeśli chodzi o optymalizację, natomiast nic nie pisałem czy ich gry są słabe bądź dobre.

MisioKGB
Gramowicz
02/05/2017 16:49
Numenpl napisał:
1 godzinę temu, TigerXP napisał:

Masz na mysli ostatniego dooma? Vulkan i opengl i te sprawy? Tak jak zawsze uwazalem tych gosci, (nie ma sie co oszukiwac, okreslili garunek FPS) tak przy doomie sie okazalo ze sa o kilka klas wyzej niz wiekszosc pragramistów. Kazdy producent/studio powinno wysylac przedstawicieli do ID, zeby sie uczyli jak optymalizowac gry.

Ta chodziło mi o ostatniego DOOM'a.

Bo tak na serio Jeżeli chodzi o Bethesdę to tylko ID Software ze wszystkich ekip u nich ma pojęcie słowa optymalizacja. No prey robione jest przez partaczy odpowiedzialnych za Dishonored 2.

Arkane Studios to nie są partacze zapewniam. Nie potrafią optymalizować gier, ale same gry są... świetne. Pamiętasz Dark Messiah of Might and Magic?




Trwa Wczytywanie