Mass Effect: Andromeda - nowy trailer przedstawia mechanikę walki

Małgorzata Trzyna
2017/02/17 18:59

EA wystartowało z nową serią gameplayów - pierwszy odcinek został poświęcony walce.

- Witajcie w serii filmów z rozgrywki z Mass Effect: Andromeda. W tym wideo dowiecie się wszystkiego o walce. Walczcie za pomocą uzbrojenia z innej, obcej galaktyki, przechytrzcie przeciwników korzystając z odrzutowych skoków i odblokujcie biotyczne moce. W Mass Effect: Andromeda musisz znaleźć nowy dom dla ludzkości. Jak daleko się posuniesz?

Tym oto opisem EA zachęca do obejrzenia pierwszego odcinka serii gameplayów. Na ponad pięciominutowym filmie pokazano rozmaite rodzaje broni palnej, broni białej, gadżetów i mocy biotycznych, za pomocą których można rozprawić się z różnego typu przeciwnikami. Nie zabrakło również prezentacji systemu rozwoju postaci.

GramTV przedstawia:

Mass Effect: Andromeda trafi 21 marca na PC, PlayStation 4 i Xboksa One.

Mass Effect: Andromeda - nowy trailer przedstawia mechanikę walki

Komentarze
16
Illidian_Stormrage
Gramowicz
19/02/2017 12:09

Jeśli EA nie zepsuje nic swoimi udziwnionymi pomysłami rodem z MMO i da fajną wciągajacą fabułę to dostaniem godnego reprezentanta trylogii :).

Xelos_Iterion
Gramowicz
18/02/2017 19:46

Kijkowaty: tak, bawiłem się nieźle przy obu tytułach, momentami lepiej, momentami gorzej, ale ogólnie nieźle. Żadnej z obu gier jednak nie nazwałbym pełnokrwistym crpgiem, żadna z tych gier nie dorasta takiemu Age of Decadence do pięt. To jednak kwestia gustu i oczekiwań względem tytułu - zarówno DA:I, jak i W3 poszły w kierunki filmowości, gdzie gracz zamiast był "uczestnikiem" wydarzeń w grze jest raczej "biernym obserwatorem" tego, co dzieje się na ekranie. Wszechobecne cut-scenki - jakiś parchaty znak czasów - odbierają kontrolę i sprawiają, że gra sama się w zasadzie przechodzi, a dialogi same się prowadzą, bo graczowi oddano do dyspozycji kilka jedynie kwestii na krzyż podczas całej, trwającej czasami kilka minut rozmowy. To zdecydowanie nie są cechy gry crpg.

Sanders-sama
Gramowicz
18/02/2017 17:31
3 godziny temu, Silvaren napisał:
16 godzin temu, dariuszp napisał:

AI leży i kwiczy z tego co widzę a towarzysze dalej stoją na środku jakby byli ograniczeni umysłowo. Co jak co ale zrobienie z tego FPS-a raczej im nie pomaga. Jak już tak zrobić to iść na całość.

Pokazali coś na temat dialogów, wyborów, konsekwencji itp? Bo o ile poprawiony gameplay nie wygląda źle to cała reszta w ME z części na część leciała na pysk. I coś czuje że jeżeli nie nauczyli się nic po Wiedźminie i dalej idą w stronę Inkwizycji to dostaniemy hack & slash z iluzją wyborów, śmiesznym systemem dialogów, bezsensownymi aktywnościami i najgorszymi questami pobocznymi pod słońcem... no i z dużą ilością strzelania.

W drugim akapicie opisałeś właśnie Wiedźmina 3 - hack & slash z iluzją wyborów, śmiesznym systemem dialogów, bezsensownymi aktywnościami i najgorszymi questami pobocznymi pod słońcem. Dialogi w Inwkizycji dawały większe pole do popisu role play'u, rozbudowywane były przez dodatkowo przez specjalne zdolności odblokowywane dzięki wpływom, no i dawały dodatkowe opcje w rozmowach w zalezności od rasy czy klasy. W Wieśku dialogi miały okropnie uproszczoną konstrukcję. Wiesiek 3 miał tyle samo bezsensownych aktywności co Inwkizycja. I te "questy" poboczne klepane na jedno kopyto, które można ukończyć w max 5 minut. Poza wątkiem głównym, barwnie napisanymi dialogami i ciekawymi postaciami stworzonymi przez Sapkowskiego, Wiesiek 3 nie miał nic interesującego.

Pan chyba raczy trollować. Powiedz mi, gdzie twoim zdaniem były lepiej zrobione misje poboczne? Jak napiszesz że w Inkwizycji to chyba skisnę.




Trwa Wczytywanie