Świetne wyniki Artifex Mundi w martwym sezonie letnim

Patryk Purczyński
2016/12/05 16:41
0
0

Sezon ogórkowy nie ma prawa przynieść sowitych plonów? Tak by się mogło wydawać. Polskie studio Artifex Mundi postanowiło jednak napisać nowe prawo.

Świetne wyniki Artifex Mundi w martwym sezonie letnim

Znaczące wzrosty rok do roku, zarówno w segmencie przychodów jak i zysków, odnotowało w trzecim kwartale bieżącego roku Artifex Mundi. Czas określany często mianem sezonu ogórkowego przyniósł polskiej firmie 5,9 mln zł przychodu (wzrost o 69 proc.), zaś zysk netto wyniósł 2,1 mln zł (wzrost o 42 proc.). Od początku roku kalendarzowego spółka wypracowała już 16,5 mln zł przychodów i 5,4 mln zł zysku netto.

- Ze względu na okres wakacyjny i łączącą się z tym mniejszą aktywność graczy, historycznie III kwartał był zazwyczaj najtrudniejszy - przyznaje Tomasz Grudziński, prezes zarządu Artifex Mundi S.A.. Skąd zatem tak pomyślne wyniki? - Dzięki dobrej sprzedaży już istniejących gier, premierom oraz wejściu na nowe platformy, możliwe było poprawienie wyników w porównaniu do roku ubiegłego. Duża liczba wiernych użytkowników, w połączeniu z promocją najbardziej popularnych tytułów, pozwalają nam z optymizmem patrzeć na kolejne miesiące - dodaje.

GramTV przedstawia:

Największym rynkiemn zbytu dla Artifex Mundi są Stany Zjednoczone - zakupy konsumentów zza oceanu stanowią blisko 1/3 całej puli. Dzieje się tak w dużej mierze za sprawą produkcji na urządzenia przenośne z systemem iOS. - Użytkownicy tych urządzeń zdecydowanie chętniej płacą, w porównaniu do osób korzystających z urządzeń innych producentów - wyjaśnia Grudziński.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!