Dishonored 2 - pierwszy patch poprawiający wydajność na PC dostępny w wersji beta

Małgorzata Trzyna
2016/11/18 12:59

Patch nie pobierze się ze Steam automatycznie - użytkownicy muszą zaznaczyć w opcjach, że chcą przetestować nową aktualizację.

Dishonored 2 - pierwszy patch poprawiający wydajność na PC dostępny w wersji beta

Arkane Studios wydało pierwszy patch Dishonored 2 na PC oznaczony numerem 1.1, usuwający drobne usterki. Poprawia on m.in. działanie myszki, której czułość była zależna od liczby klatek na sekundę. Patch naprawia również problem z przestawianiem priorytetów zadań procesora. Twórcy usunęli także błędy z fizyką ubrań w przypadku kart AMD, co w niektórych miejscach w grze wpływa na liczbę klatek na sekundę. Posiadacze kart NVIDIA powinni natomiast zaktualizować sterowniki karty graficznej do wersji 375.95.

GramTV przedstawia:

Aby pobrać patch, należy w bibliotece Steam kliknąć prawym przyciskiem myszy na Dishonored 2, wybrać właściwości i w zakładce Beta wybrać BetaPatch. Aktualizacja waży 6,2GB.

Arkane Studios planuje wydać w przyszłym tygodniu jeszcze jedną łatkę - 1.2 - która usunie znacznie więcej błędów i poprawi wydajność na PC, z którą jest jak na razie sporo problemów. Mimo to w recenzji Zbyszek ocenił grę wysoko, przyznając jej 8,5/10 punktów.

Komentarze
10
Artmaster88
Gramowicz
19/11/2016 10:54

> > W Mafii III bardzo szybko można zrobić 60fps (zmieniasz dwa ustawienia na low, które>> > WOGÓLE nie różnią się od tych, co high, są po prostu schrzanione i stąd problem).> A co> > do Dishonored. Prawda jest też taka, że idTech nigdy nie był dobrym silnikiem. Od> zawsze> > były z nim problemy. Dopiero idTech6 coś tam zmienił (Doom), ale wszystkie poprzednie>> > gry miały z tym problem.>> A Wolfenstein New Order? Całkiem nieźle działał na moim GTX960M.> RAGE początkowo miał problemy (ponoć) - ale po pewnym czasie działał na Low na staruteńkim> GT120M.>>Owszem, Wolf był nieźle zrobiony. Tam tak naprawdę wystarczało włączyć tą kompresję tekstur, żeby była płynna gra. Ale nie zmienia to faktu że id tech 5 jest silnikiem (dla graczy) po prostu nijakim. Wszystko jest tam jakieś "rozmemłane" nic nie jest ostre, a jeszcze to doczytywanie tekstur jest dziwne. Szóstka w DOOMie już robi robotę i jest bardzo miła dla oka. Na dodatek jeszcze na Radku 7850 mogłem w niego grać na Lowest, wyciągając niezły fps :DA z Dishonored lepiej poczekać. Na dzień dzisiejszy gry na premierę nie są warte tych pokaźnych sumek, które trzeba za nie dać.

fenr1r
Gramowicz
19/11/2016 10:47

Dnia 18.11.2016 o 20:03, Fabiopirat napisał:

Prawda jest też taka, że idTech nigdy nie był dobrym silnikiem. Od zawsze były z nim problemy. Dopiero idTech6 coś tam zmienił (Doom), ale wszystkie poprzednie gry miały z tym problem.

No nie, nie jest to prawda.Tak po za tym, to trzeba było użyć UE4. Gra by wyglądała dobrze i nie byłoby by problemów.

Usunięty
Usunięty
18/11/2016 20:32
Dnia 18.11.2016 o 20:03, Fabiopirat napisał:

W Mafii III bardzo szybko można zrobić 60fps (zmieniasz dwa ustawienia na low, które WOGÓLE nie różnią się od tych, co high, są po prostu schrzanione i stąd problem). A co do Dishonored. Prawda jest też taka, że idTech nigdy nie był dobrym silnikiem. Od zawsze były z nim problemy. Dopiero idTech6 coś tam zmienił (Doom), ale wszystkie poprzednie gry miały z tym problem.

A Wolfenstein New Order? Całkiem nieźle działał na moim GTX960M.RAGE początkowo miał problemy (ponoć) - ale po pewnym czasie działał na Low na staruteńkim GT120M.




Trwa Wczytywanie