Watch Dogs 2 z bardziej znaczącą narracją

Patryk Purczyński
2016/11/13 12:15
2
0

Tuż przed premierą Watch Dogs 2 Ubisoft raz jeszcze zwraca naszą uwagę na aspekty, które zostały poprawione względem pierwszej części gry.

Watch Dogs 2 z bardziej znaczącą narracją

- Zespół jest naprawdę dumny z tego, co udało się osiągnąć w pierwszej części Watch Dogs, wiele się z tego nauczyliśmy - przyznaje Mark Slaughter, dyrektor ds. marketingu w Ubisofcie. "Jedynka" nie była jednak idealna, dlatego druga odsłona ma spisać się lepiej tam, gdzie poprzedniczka nie domagała. - Zespół developerski wsłuchał się w głosy graczy i pracował bardzo ciężko, by nanieść zmiany bazujące na ich opiniach w kolejnej odsłonie - zapewnia Slaughter.

- Będzie bardziej znacząca narracja z głębszą charakteryzacjąl świeży, lżejszy ton, bardziej kreatywne opcje hakowania, lepszy system jazdy i nieprzerywane doznania sieciowe. Dodać należy do tego większy wybór sposobów podejścia do wyzwań i ogromne poczucie dynamizmu i różnorodności w świecie gry. Zespół pracował bardzo ciężo, by stworzyć tak mocną ofertę, którą gracze pokochają - dodaje.

GramTV przedstawia:

Premiera Watch Dogs 2 na Xboksie One i PlayStation 4 nastąpi już we wtorek, 15 listopada. Pecetowcy na swoją wersję muszą poczekać do 29 listopada. Ubisoft upublicznił już zwiastun premierowy.

Komentarze
2
Usunięty
Usunięty
13/11/2016 19:43

Kolejne obiecanki.- Jest ciut lepiej ale dalej szału nie ma.- Pojazdy zaraz po wciśnięciu gazu cisną ponad 100km/h- Kilku bohaterów z dupy ,zero backstory przez to ,że mamy ich kilku ich charakterystyka spłycona jest razy 4 (4 bohaterów)- Na PS4 rysowanie terenu to porażka- Dobrze wykonana policja, czasem aż za bardzo agresywni, rzucają na lewo i prawo granatami i czym popadnie, nie zwracając uwagi na to ,że obok nich idzie kilku cywilów- większa interakcja z ludźmi, npc itd- nie wygląda słabo jak mafia 3 ale znów nie jest to topowa półka- postacie to nadal duchy/wampiry nie odbijaj sie w lustrach/szybach- lustra/szyby maja zerowe odbicia (mamy zmierzch 2k16) a jak już mają to rzucają randomowe odbicia fatalnej jakości- umiejętności kopiuj wklej, z tym ,że doszły nowe zabawki i związane z nimi skille, oraz zrobione na podział według stylu gry (ale nie ma tego wiele)- wiele efektów dźwiękowych ukradziono z innych gier ubisoftu, np. dźwięk alarmu to - -- kalka tego samego dźwięku z Splinter Cell 1/2/3/- Typowy sandbox ubilol-a, schematyczność i powtarzalność- mała rozmaitość pobocznych zadań i aktywności- po ok 18h (story + poboczniaki) , fabuła się słabo rozkręca i nie ma szału jak na razie.- gra rwie przy wielkiej szybkości (to samo było w Watch Dogs 1) lecz nie tak często ale zauważalne to jest

Usunięty
Usunięty
13/11/2016 19:43

Kolejne obiecanki.- Jest ciut lepiej ale dalej szału nie ma.- Pojazdy zaraz po wciśnięciu gazu cisną ponad 100km/h- Kilku bohaterów z dupy ,zero backstory przez to ,że mamy ich kilku ich charakterystyka spłycona jest razy 4 (4 bohaterów)- Na PS4 rysowanie terenu to porażka- Dobrze wykonana policja, czasem aż za bardzo agresywni, rzucają na lewo i prawo granatami i czym popadnie, nie zwracając uwagi na to ,że obok nich idzie kilku cywilów- większa interakcja z ludźmi, npc itd- nie wygląda słabo jak mafia 3 ale znów nie jest to topowa półka- postacie to nadal duchy/wampiry nie odbijaj sie w lustrach/szybach- lustra/szyby maja zerowe odbicia (mamy zmierzch 2k16) a jak już mają to rzucają randomowe odbicia fatalnej jakości- umiejętności kopiuj wklej, z tym ,że doszły nowe zabawki i związane z nimi skille, oraz zrobione na podział według stylu gry (ale nie ma tego wiele)- wiele efektów dźwiękowych ukradziono z innych gier ubisoftu, np. dźwięk alarmu to - -- kalka tego samego dźwięku z Splinter Cell 1/2/3/- Typowy sandbox ubilol-a, schematyczność i powtarzalność- mała rozmaitość pobocznych zadań i aktywności- po ok 18h (story + poboczniaki) , fabuła się słabo rozkręca i nie ma szału jak na razie.- gra rwie przy wielkiej szybkości (to samo było w Watch Dogs 1) lecz nie tak często ale zauważalne to jest