PS4 i XO nie uciągnęły odświeżonego Skyrima w 60 klatkach

Paweł Pochowski
2016/11/01 11:20

Analiza techniczna wykonana przez Digital Foundry dowiodła, że gra została zablokowana w 30 fpsach.

PS4 i XO nie uciągnęły odświeżonego Skyrima w 60 klatkach

Bethesda tłumacząc się ostatnio w dość pokręcony sposób wprowadziła politykę nie udostępniania przed premierą egzemplarzy recenzenckich swoich gier - to właśnie dlatego dopiero teraz na jaw wychodzą różne szczegóły dotyczące odświeżonej wersji The Elder Scrolls V: Skyrim, takie jak chociażby analiza techniczna niezawodnego Digital Foundry. Dzięki niej wiemy, że gra działa w rozdzielczości 1080p i wygląda lepiej od poprzedniej wersji - korzysta z wygładzania krawędzi w wersji 4xMSAA, a szczegółowość obrazu odpowiada maksymalnym ustawieniom oryginalnej wersji na PC. Niestety, okazało się też, że aktualne konsole nie miały tyle mocy, by wykrzesać z gry 60 klatek na sekudnę i dlatego Skyrim Special Edition działa jedynie w 30. Ma to swoje dobre strony. Gdyby teraz osiągnięto 1080p/60, nie byłoby po co wydawać Skyrima na PS4 Pro oraz Project Scorpio.

Poniżej wrzucamy dwa materiały od Digital Foundry - pierwszy to porównanie grafiki odświeżonej wersji z oryginalnym Skyrimem na PC. Drugi to natomiast test animacji na obu konsolach aktualnej generacji.

GramTV przedstawia:

Komentarze
26
Usunięty
Usunięty
04/11/2016 04:38

Taa... Porownywac oryginalnego Skyrima z zremasterowanym z PS4. Logika kuleje. Wiekszy sens mialoby porownanie Skyrim Special Edition na PC z tym PS4. Wtedy wygladaloby to inaczej. Wiedzialem, ze cos mi nie pasuje w tym filmie.

Usunięty
Usunięty
04/11/2016 04:38

Taa... Porownywac oryginalnego Skyrima z zremasterowanym z PS4. Logika kuleje. Wiekszy sens mialoby porownanie Skyrim Special Edition na PC z tym PS4. Wtedy wygladaloby to inaczej. Wiedzialem, ze cos mi nie pasuje w tym filmie.

Usunięty
Usunięty
03/11/2016 14:47
Dnia 02.11.2016 o 08:36, Zeus_Ex napisał:

Spodziewałem się, że ten "remaster" wcale dobry nie będzie. Bethesda robi gry niechlujnie a bałaganiarski i niezoptymalizowany silnik gry to bardzo słaba podstawa do graficznych ulepszeń. Zmiany graficzne są naprawdę niewielkie jak na 5 lat ( i momentami można się kłócić, czy in plus) a po tylu latach nawet 60 fpsów na PS4 nie uciągnie... Zwykły skok na kasę.

Tak woli ścisłości według twórców moddów to jest wciąż ten sam prawie niezmieniony silnik od czasów obliviona.




Trwa Wczytywanie