Pracownik Bethesdy wyjaśnia modding gier studia na PlayStation 4

LM
2016/10/16 19:58
1
0

Pete Hines z Bethesdy wyjaśnia w jaki sposób będą działać modyfikacje studia na konsoli Sony.

Pracownik Bethesdy wyjaśnia modding gier studia na PlayStation 4

Za pośrednictwem Twittera Pete Hines odpowiadał na pytania graczy, dzięki czemu dowiedzieliśmy się kilku faktów dotyczących modów do gier Bethesdy na konsoli Sony. Biorąc pod uwagę jego wypowiedzi wiemy się, że dla żadnej z produkcji nie przewiduje automatycznej implementacji nieoficjalnych rozszerzeń, co akurat było oczywiste.

GramTV przedstawia:

Okazuje się jednak, że modyfikacje, które mają działać na PlayStation 4 mogą być tworzone jedynie z wykorzystaniem elementów, które znajdują się w grach Bethesdy. Gracze nie mogą wprowadzać zmian w kodzie gry, ani dodawać własnej zawartości, w przeciwnym wypadku mod nie zadziała. Co więcej, każdy zainteresowany tworzeniem modów na PS4 musi posiadać daną grę w wersji PC, a jeśli chce korzystać z zawartości wprowadzonej w DLC, to musi posiadać wskazane dodatki. Same modyfikacje będą pobierane do gry za pośrednictwem specjalnej opcji w menu gry na konsoli.

Jak Wam się podobają obostrzenia wprowadzone na PlayStation 4? Dajcie znać co o tym sądzicie.

Komentarze
1
Usunięty
Usunięty
16/10/2016 20:38

Czyli zdecydowana większość modów odpada, zostaną pewnie jedynie wybrane mody których będzie garstka... Modowania na PC nie będzie to nawet przypominało.