Tak wyglądałoby Dark Souls III na Unreal Engine 4

Adam "Harpen" Berlik
2016/09/26 11:04
4
0

Kilkuminutowe wideo przedstawia lokację Farron Keep.

Tak wyglądałoby Dark Souls III na Unreal Engine 4

Ben Roach, który profesjonalnie zajmuje się tworzeniem gier wideo (ukończył studia w tym kierunku) opublikował na swoim kanale w serwisie YouTube interesujący materiał przedstawiający lokację Farron Keep z gry Dark Souls III na silniku Unreal Engine 4.

Choć trzecia odsłona Dark Souls jest najlepiej wykonana technicznie z całej serii i prezentuje najwyższą jakość w kwestii oprawy graficznej, dzięki Unreal Engine 4 wygląda jeszcze lepiej, o czym możecie przekonać się, uruchamiając poniższe wideo.

GramTV przedstawia:

Komentarze
4
MisioKGB
Gramowicz
26/09/2016 19:09

Wygląda ślicznie, teselacja robi wrażenie, światłocień również. Tekstury mogłyby mieć wyższą roździelczość, a ray tracing zrobiłby o wiele fajniejszy efekt wow. Zauważcie, że teselacja odgrywa dużą rolę w budowaniu świata, kiedyś to był tylko mokry sen programisty, teraz to już codzienność, choć niestety nie we wszystkich grach i nie na taką skalę.

Usunięty
Usunięty
26/09/2016 17:05

Wygląda odrobinę lepiej. Obiekty nie wydają się być podszyte szarą plasteliną. Ale to tyle z różnic.

Usunięty
Usunięty
26/09/2016 16:25

Tak samo biednie jak i w oryginale.




Trwa Wczytywanie