Informacje

Guerrilla porzuciła inny projekt, by skupić się na Horizon: Zero Dawn

...

Pomysłów na nową grę w Guerrilla Games było sporo, ale ostatecznie wygrała koncepcja, która wykiełkowała do postaci Horizon: Zero Dawn.

Guerrilla porzuciła inny projekt, by skupić się na Horizon: Zero Dawn - obrazek 1

Guerrilla Games miało pracować nad dwoma projektami jednocześnie, ale ostatecznie studio zdecydowało się porzucić jeden z nich, by w stu procentach poświęcić się pracom nad Horizon: Zero Dawn. "Zaczęliśmy z mniejszym zespołem, by przyjrzeć się, co te pomysły mogłyby oznaczać, gdybyśmy przystąpili do ich realizacji. W pewnym momencie pracy nad prototypami przeprowadziliśmy testy z ludźmi z zewnątrz, od Sony. Na niektórych etapach było 50/50" - wspomina reżyser Horizon: Zero Dawn, Mathijs de Jonge.

Początkowo pomysłów było zresztą znacznie więcej. - Wszystkie zebrane przez nas opinie zebraliśmy i uporządkowaliśmy w Excelu. Mieliśmy dwa wykresy: co cię ekscytuje i co uważasz za najbardziej ryzykowne. Projektem, który wyróżniał się w obu kategoriach, było Horizon" - dodaje de Jonge. Dyrektor zarządzający Hermen Hulst uzupełnia, że zespół dostrzegł w tym tytule coś radykalnie odmiennego i na zrealizowaniu właśnie tego projektu zależało mu najbardziej.

Horizon: Zero Dawn ukaże się 3 marca przyszłego roku, wyłącznie na PS4.

Najnowsze
Lubisz nas?