Poprawki pozwolą na przesyłanie większej liczby pakietów z informacjami, co oznacza wierniejsze przedstawienie wydarzeń w grze.
Poprawki pozwolą na przesyłanie większej liczby pakietów z informacjami, co oznacza wierniejsze przedstawienie wydarzeń w grze.
Blizzard przygotował aktualizację kodu sieciowego Overwatch, pozwalającą na zwiększenie tick rate na serwerach. Oznacza to, że osoba posiadająca bardzo dobre połączenie z internetem będzie otrzymywać więcej pakietów z aktualizacjami dotyczącymi wydarzeń w grze, co przełoży się na wierniejsze odwzorowanie posunięć gracza i jego przeciwników, zmniejszenie liczby błędów i większą przyjemność z rozgrywki dla wszystkich. W przypadku graczy, których łącze internetowe jest zbyt słabe, wszystko będzie skalować się w dół, a w rezultacie działać tak samo jak przed aktualizacją.
Jak to wszystko działa? O tym opowiadają główny inżynier Tim Ford oraz starszy inżynier, Philip Orwig:
Zmiany na serwerach są wprowadzane stopniowo w kolejnych regionach. Aktualnie mogą cieszyć się nimi wyłącznie posiadacze wersji na PC, ale twórcy rozważają, w jaki sposób rozwiązać problem również na konsolach.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!