Torment: Tides of Numenera z nowym zwiastunem

Patryk Purczyński
2016/09/08 16:20
6
0

Jeden z najbardziej wyczekiwanych RPG-ów, Torment: Tides of Numenera, dostał właśnie nowy trailer. Poznajcie bliżej świat stworzony przez Monte Cooka.

Torment: Tides of Numenera z nowym zwiastunem

InXile Entertainment nie przestaje promować Torment: Tides of Numenera. Zespół pokazywał swoje nowe dzieło na gamescomie, gdzie przyjęto je owacyjnie. - Jesteśmy zadowoleni ze wspaniałego przyjęcia gry. Naszą pracę docenili zarówno gracze jak i dziennikarze. Wygrana w kilku plebiscytach na najlepsze RPG to dla zespołu ogromna motywacja - przyznaje założyciel studia, Brian Fargo.

Teraz bogate uniwersum stworzone przez Monte Cooka prezentowane jest w formie nowego zwiastuna, zatytułowanego "Znaczenie i dziedzictwo". Przypomnijmy, że akcja toczy się w przyszłości oddalonej o miliard lat, a gracze przeniosą się do Dziewiątego Świata, powstałego na zgliszczach poprzednich ośmiu cywilizacji. Tytułowa Numenera to tajemnicze i często niebezpieczne technologie, które ludzie próbują okiełznać i wykorztstać je do swoich celów.

GramTV przedstawia:

Premiera Torment: Tides of Numenera zaplanowana jest na pierwszy kwartał przyszłego roku. W ubiegłym miesiącu ogłoszono, że gra, oprócz pecetów, trafi również na PS4 i XOne.

Komentarze
6
Usunięty
Usunięty
08/09/2016 23:16

> Ja grałem. Przestałem po 6-7 godzinach, żeby nie psuć sobie zabawy pykaniem we wciąż> nieukończoną wersję. Zrobiłem kilka całkiem klimatycznych zadań. Nikogo nie zabiłem,> WSZYSTKO dało się załatwić odpowiednio prowadząc rozmowy. Byłem wniebowzięty. Czekam> jak na zbawienie. :DWalka była i tak najsłabszym i mocno upierdliwym elementem Tormenta, więc wygląda na to, że wyciągnęli wnioski. Jeśli fabuła i klimat będą chociaż w połowie tak ruszały, jak na "duchowgo następcę" przystało, to może coś z tego będzie. Ale poprzeczkę mają ustawioną wysooookoooo.

Ja grałem. Przestałem po 6-7 godzinach, żeby nie psuć sobie zabawy pykaniem we wciąż nieukończoną wersję. Zrobiłem kilka całkiem klimatycznych zadań. Nikogo nie zabiłem, WSZYSTKO dało się załatwić odpowiednio prowadząc rozmowy. Byłem wniebowzięty. Czekam jak na zbawienie. :D

Usunięty
Usunięty
08/09/2016 22:37

> Według mnie jest to żerowanie na nostalgii takich dinozaurów jak ja - ludzi, którzy latami> czekali na Planescape 2. Używanie nazwy Torment w tej grze to zwykły marketing. 100 razy> wolę odpalić stare Planescape: Torment z widescreen modem niż tego RPGa. Pillars of Eternity> wcale nie okazało się takim hitem (głównie przez beznadziejny system walki) i drugi raz> się nie dam nabrać.Nie zgodzę się do końca. Owszem, PoE nie było hiciorem, ale było grą dobrą, przy której miło spędziłem kilkadziesiąt godzin i nie żałuję, że wsparłem projekt na KS. Zaś Numenera to gra przede wszystkim innych twórców i z turowym systemem walki, co jak dla mnie ma ogromne znaczenie (w sensie, że uwielbiam turówki ), dlatego jestem bardzo ciekaw co z tego wyjdzie i osobiście liczę na kawał dobrego RPG :). Pożyjemy - zobaczymy.




Trwa Wczytywanie