Halo Online nieudanym eksperymentem, znika z sieci

Patryk Purczyński
2016/08/26 18:12
2
0

Halo Online przeszło w tryb offline. Sieciowa gra przygotowana z myślą o rynku rosyjskim najwyraźniej nie spełniła pokładanych w niej oczekiwań.

Halo Online nieudanym eksperymentem, znika z sieci

Saber Interactive usunęło Halo Online z należącej do Innova Systems platformy 4games. Jest to następstwo decyzji o skasowaniu sieciowej strzelanki, którą wespół z 343 Industries przygotowano na rynek rosyjski. Jak podaje jeden z członków ekipy odpowiedzialnej za grę, Microsoft nie był w stanie podjąć decyzji w sprawie przyszłości projektu, a w obecnej formie nie nadawał się on do wypuszczenia.

Innova Systems i Saber Interactive w ubiegłym roku przeprowadzały zamknięte alfa- i betatesty Halo Online. Tytuł przesiąknięty mikropłatnościami miał skopiować rozwiązania z Call of Duty Online - przenieść szalenie popularną markę na grunt stricte sieciowy i przykuć uwagę graczy z konkretnego rynku. W przypadku CoD Online były to Chiny, a Halo Online - Rosja.

GramTV przedstawia:

Tak produkcja Saber Interactive przedstawiała się w pierwszym gameplay trailerze.

Komentarze
2
Usunięty
Usunięty
29/08/2016 09:39

Gdyby tego nie ograniczyli do Rosjan i może dali trochę luzu z mikropłatnościami to by to jakoś przeszło, a tak to cóż... klops.Ale też swoją drogą - jak można tak zrobić, żeby gra, która jest jeszcze w fazie testów, była "przesiąknięta mikropłatnościami"? Tak bardzo nie mogli się doczekać kasy, że już w alfie i becie chcieli ją natrzepać?

Usunięty
Usunięty
26/08/2016 22:43

Szkoda, bo to była dobra opcja dla PCtowców, by pograć w exclusive''a Xboksa... albooo nieważne. :/